Volgens mij een van de veelbesproken onderwerpen op hookers en van de week nog uitvoering besproken in een topic van een dame met discussie heen en weer. Dus leek mij wel interessant om de discussie breed te trekken;
de dvp die bepaalde handelingen wel/niet bij bepaalde wandelaars uitvoert en daarover niet helemaal eerlijk is.
Ik vind het zelf een moeilijk topic. Enerzijds zouden er zeker goede redenen voor een dame zijn om wisselende diensten aan te bieden;
Maar als jij iets niet mag wat ze met anderen wel doet lijkt me dat klote. En al helemaal als ze hier niet eerlijk over is en letterlijk liegt.
Wat denken jullie?
de dvp die bepaalde handelingen wel/niet bij bepaalde wandelaars uitvoert en daarover niet helemaal eerlijk is.
- heb je dit meegemaakt en was dat als die man iets niet mocht/extra mocht?
- heeft ze dit gecommuniceerd en was ze hier eerlijk over?
- wat vond je er in die situatie van en wat vond je er over het algemeen van?
Ik vind het zelf een moeilijk topic. Enerzijds zouden er zeker goede redenen voor een dame zijn om wisselende diensten aan te bieden;
- ze vindt de ene wandelaar simpelweg leuker dan de ander
- de ene wandelaar is meer hygienisch/verzorgd dan de ander
- ze heeft het gevoel dat de ene wandelaar meer service nodig heeft om bij haar te blijven terwijl de andere met minder service te paaien en vast te houden is
- ze heeft het gevoel dat de ene meer en vaker zal betalen voor de extra service
Maar als jij iets niet mag wat ze met anderen wel doet lijkt me dat klote. En al helemaal als ze hier niet eerlijk over is en letterlijk liegt.
Wat denken jullie?