dasjhaay
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/christmas-special-offert-don-t-miss-anays-new-in-town.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ze zit in een soort Bed en breakfast kamers , en er hangen cameras aan dat huis. en moest wachten tot ze kwam opendoen. De kamer is zeer mooi en de foto's op profiel zijn ook in die kamer gemaakt.
Heel vriendelijk en zachtaardig en geduldig. Ook was ze veel mooier dan de foto's die op de site staan, totaal niet bewerkt. Ook behulpzaam en niet direct alles uit. Ze wou me eerst massage geven op rug omdat ik wat zenuwachtig en stress overkwam .
De massage kon ze goed en krachtig, ook was ze gewoon aan praten over alles en nog wat voor ontspannen. daarna haar gebeft enkel mocht niet met vingers aan haar onderkant komen wegens niet hygiens.
En ze wou dat alles wat rustig op gemak niet te hard wou ze niet
en de seks was ook oke ze deed het rustig op gemak en zonder te flauw kreunen, ze kreunden soms zachtjes tijdens beffen maar je moest proberen goed te doen anders niks.
Het was super , en vriendelijk
Heel vriendelijk en zachtaardig en geduldig. Ook was ze veel mooier dan de foto's die op de site staan, totaal niet bewerkt. Ook behulpzaam en niet direct alles uit. Ze wou me eerst massage geven op rug omdat ik wat zenuwachtig en stress overkwam .
De massage kon ze goed en krachtig, ook was ze gewoon aan praten over alles en nog wat voor ontspannen. daarna haar gebeft enkel mocht niet met vingers aan haar onderkant komen wegens niet hygiens.
En ze wou dat alles wat rustig op gemak niet te hard wou ze niet
en de seks was ook oke ze deed het rustig op gemak en zonder te flauw kreunen, ze kreunden soms zachtjes tijdens beffen maar je moest proberen goed te doen anders niks.
Het was super , en vriendelijk