jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/stellen/prive-ontvangst/amersfoort/7819805-anays-en-lara
- Totale kosten (in euro)
- 400
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen week Anays en Lara bezocht. Afspraak maken via de app ging vlot en ontvangst locatie was ook prima (douchen vooraf en achteraf mogelijk). Mijn voorstel was een GFE trio date met zoenen/ tz en pzc (hiervoor ook extra betaald) voor 400 EUR. De dames gingen hiermee akkoord.
+ Het zijn de dames van de foto's een brunette en blondine met strakke lichamen.
+ Ik vond de service goed, het is wel een man gerichte trio maar de dames zijn op elkaar ingespeeld. Moet wel zeggen dat Anays de actievere dame is, ze neemt meer initiatief dan Lara.
+ De dames kunnen lekker pzc afwisselend met tussendoor spugen,met aanwijzingen ook de ballen goed onder handen genomen met hun mondjes. Seks in verschillende standjes gedaan met beide dames, ze doen lekker mee vooral doggy was toch lekker om ze beiden om de beurt te nemen en zo doende ook twee keer lekker klaargekomen.
- Voor veel van de gegeven services, die normaliter standaard zijn bij veel dames moet je wel extra betalen. Dus hou daar rekening mee.
Voor mij zijn de dames wel voor herhalingsvatbaar, ik ga ze nog wel individueel bezoeken.
+ Het zijn de dames van de foto's een brunette en blondine met strakke lichamen.
+ Ik vond de service goed, het is wel een man gerichte trio maar de dames zijn op elkaar ingespeeld. Moet wel zeggen dat Anays de actievere dame is, ze neemt meer initiatief dan Lara.
+ De dames kunnen lekker pzc afwisselend met tussendoor spugen,met aanwijzingen ook de ballen goed onder handen genomen met hun mondjes. Seks in verschillende standjes gedaan met beide dames, ze doen lekker mee vooral doggy was toch lekker om ze beiden om de beurt te nemen en zo doende ook twee keer lekker klaargekomen.
- Voor veel van de gegeven services, die normaliter standaard zijn bij veel dames moet je wel extra betalen. Dus hou daar rekening mee.
Voor mij zijn de dames wel voor herhalingsvatbaar, ik ga ze nog wel individueel bezoeken.
New hot blonde
Hello dear, if you are bored or lonely and looking for some good company and a great time. Just call me and you can enjoy my experience.I am a sweet lady with a char...
www.kinky.nl
Real GFE
MY PHOTO AND VIDEO 100% REALI m friendly PARTY GIRL who seeks to my offer a ULTIMATE GIRLFRIEND EXPERIENCE of intimity in my warmth…where dreams are made in to real,...
www.kinky.nl