Hollebolleke
Stamgast
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Wegens geen (persoonlijke Top 3) toppers te vinden (of bezet) enkele dagen geleden bij deze Roemeense (zeer) jongedame Anaïs binnengestapt. Zeer slanke lichaamsbouw met de kleinste borstjes die ik ooit mocht zien... Ze leken me zelfs nog niet volgroeid. Zo kwam het toch over.
Zou slechts 2 weken in skw werken.
Ik zag ze alvast nog niet ervoor.
Mijn toppers A. en I. bleken niet aanwezig. Puzzel maar wie het kan zijn. Doet er zelfs niet toe
Het bleek een zeer onervaren dame (wat ik ze vooral niet kwalijk neem). Communicatie nagenoeg nihil wegens zeer beperkt Engels.
Frutselen met condoom tot ze er bijna zenuwachtig van werd (eveneens niet kwalijk te nemen...).
Neuken kwam als bijzonder eentonig over zonder enige interactie.
Hygiëne was wel top!
Heeft met met mijn leeftijd te maken dat ik ze beter niet had bezocht?
Het houdt even op met dames te bezoeken met een leeftijdsverschil van 20-30 jaar.
Ik probeer steeds de communicatie sociaal te houden. Bij haar lukte dit niet in tegenstelling tot andere dames ik bezocht.
Geef mij maar de ervaren dames die me reeds langer kennen en waar je al van weet wat je mag/kan verwachten.
Misschien hebben andere wandelaars wel 'de klik' met deze dame, ik alvast (uitzonderlijk) niet.
Ik neem ze ondanks deze mindere ervaring echt niets kwalijks. Laat dit wel duidelijk zijn.
Hoe oud is ze? Ik schat ze zelfs nog geen 20 jaar.
Zou slechts 2 weken in skw werken.
Ik zag ze alvast nog niet ervoor.
Mijn toppers A. en I. bleken niet aanwezig. Puzzel maar wie het kan zijn. Doet er zelfs niet toe
Het bleek een zeer onervaren dame (wat ik ze vooral niet kwalijk neem). Communicatie nagenoeg nihil wegens zeer beperkt Engels.
Frutselen met condoom tot ze er bijna zenuwachtig van werd (eveneens niet kwalijk te nemen...).
Neuken kwam als bijzonder eentonig over zonder enige interactie.
Hygiëne was wel top!
Heeft met met mijn leeftijd te maken dat ik ze beter niet had bezocht?
Het houdt even op met dames te bezoeken met een leeftijdsverschil van 20-30 jaar.
Ik probeer steeds de communicatie sociaal te houden. Bij haar lukte dit niet in tegenstelling tot andere dames ik bezocht.
Geef mij maar de ervaren dames die me reeds langer kennen en waar je al van weet wat je mag/kan verwachten.
Misschien hebben andere wandelaars wel 'de klik' met deze dame, ik alvast (uitzonderlijk) niet.
Ik neem ze ondanks deze mindere ervaring echt niets kwalijks. Laat dit wel duidelijk zijn.
Hoe oud is ze? Ik schat ze zelfs nog geen 20 jaar.