- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/590135-anastasia
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Recensie uit 26-06-2019, wordt dus hoog tijd om weer te bezoeken!
Vandaag bij Anastacia geweest en het was in 1 woord geweldig! Het is een prachtige dame, de foto's zijn zeker van haar met een beetje fotoshop maar ik vond haar in het echt mooier. Bij binnenkomst eerst even gedoucht waarna het voorspel kon beginnen, dame tongt vol overgave, kan heerlijk pzc en doet goed actief mee met intiem. Ook nam ze zelf het initiatief voor de 2e ronde! Ik denk dat ze er zelf ook erg van geniet, of ze is een hele goede actrice hoe dan ook top inzet en zeker herhalingsgevaar.
Vandaag bij Anastacia geweest en het was in 1 woord geweldig! Het is een prachtige dame, de foto's zijn zeker van haar met een beetje fotoshop maar ik vond haar in het echt mooier. Bij binnenkomst eerst even gedoucht waarna het voorspel kon beginnen, dame tongt vol overgave, kan heerlijk pzc en doet goed actief mee met intiem. Ook nam ze zelf het initiatief voor de 2e ronde! Ik denk dat ze er zelf ook erg van geniet, of ze is een hele goede actrice hoe dan ook top inzet en zeker herhalingsgevaar.