- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.karins-home.nl/anastacia/
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ben met Anastacia op de kamer beland toen ik zonder afspraak bij Karins Home binnenliep. Dat begon met samen douchen, wat ik altijd een sympathieke zaak vind. Ik vind haar qua uiterlijk een 7 en ze heeft opvallend kleine borstjes. Anastacia is geroutineerd en dat merk je, na het douchen: je mag gaan liggen en ze gaat aan de slag. Ze stelde geen extra's voor en ik vroeg er niet om.
Ze kan echt lekker pijpen. Lekker diep en met veel spuug, wat ik geil vind. Af en toe een traantje, zelfs (ook geil) en dan gewoon doorgaan. Omdat ik bij PMC niet snel klaarkom, ging ze lekker lang door en dat beviel mij prima. Uiteindelijk wilde ze neuken, maar doordat ze veel glijmiddel gebruikte, vond ik daar weinig aan. Heb na een of twee minuten gevraagd door te gaan met pijpen. Zo tegen het einde van het uur condoom volgeknald.
Echt onvermoeibaar pijpchickie, ze heeft hard en goed gewerkt voor haar geld.
Bio op KH-site (leeftijd daar 21, dat heb ik in het formulier overgenomen, maar ze kan net zo goed 27 zijn.)
Ze kan echt lekker pijpen. Lekker diep en met veel spuug, wat ik geil vind. Af en toe een traantje, zelfs (ook geil) en dan gewoon doorgaan. Omdat ik bij PMC niet snel klaarkom, ging ze lekker lang door en dat beviel mij prima. Uiteindelijk wilde ze neuken, maar doordat ze veel glijmiddel gebruikte, vond ik daar weinig aan. Heb na een of twee minuten gevraagd door te gaan met pijpen. Zo tegen het einde van het uur condoom volgeknald.
Echt onvermoeibaar pijpchickie, ze heeft hard en goed gewerkt voor haar geld.
Bio op KH-site (leeftijd daar 21, dat heb ik in het formulier overgenomen, maar ze kan net zo goed 27 zijn.)