Pieter123777
Wandelaar
Iemand tips?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je ervaring? :_) ?Mirthe bij Salon261
Salon261
Salon 261 biedt kamers aan voor zelfstandige dames die massages en andere erotische diensten verrichten.www.salon261.nl
Daar sluit ik me bij aan. Ja, ik heb ervaring met Mirthe en haar lekkere kontje, lees elders op dit forum. Zeker voor een nieuw lid is het van belang om eerst eens te gaan lezen en het forum te ontdekken, voordat er allerlei vragen gesteld worden die al uitgebreid behandeld zijn.Pieter... probeer dit forum eerst even uit anders voor je allerlei vragen stelt. Er zijn sowieso al 2 topics in "waar kan ik terecht voor" die over anale seks gaan... klik daar wat linkjes aan en bepaal of t iets voor je is. En gebruik de zoekfunctie eens, bijv op Mirthe en je hebt sneller antwoord dan dat je de vraag kan stellen
Dank voor de reactieDaar sluit ik me bij aan. Ja, ik heb ervaring met Mirthe en haar lekkere kontje, lees elders op dit forum. Zeker voor een nieuw lid is het van belang om eerst eens te gaan lezen en het forum te ontdekken, voordat er allerlei vragen gesteld worden die al uitgebreid behandeld zijn.