- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
Ik dacht laten we de nieuwe Anais eens ontdekken. Dus gebeld. De info die ik meekreeg was 25 jaar en via Afrikaanse origine. Aangekomen en nog eens voorgesteld aan de aanwezige dames. Anais is een knappe vrouw met een lekkere kont. Goed gekozen en wat ook een voordeel is ze spreekt Nederlands.
Anais is zeker een toppertje ze heeft een piercing in haar tong en dat is lekker bij het pijpen. Ze piipt goed en ook bedrijvig met haar tong ook de tweeling wordt verwend . Tongzoenen doet ze intens. Het neuken was ook goed . Ze is een.lieve vrouw en.zeker een geile vrouw die je probeert te verwennen en je een leuke tijd te krijgen. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.
Anais is zeker een toppertje ze heeft een piercing in haar tong en dat is lekker bij het pijpen. Ze piipt goed en ook bedrijvig met haar tong ook de tweeling wordt verwend . Tongzoenen doet ze intens. Het neuken was ook goed . Ze is een.lieve vrouw en.zeker een geile vrouw die je probeert te verwennen en je een leuke tijd te krijgen. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.