- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Maar weer eens de Limburgse Wallen bezocht. Het juiste rubber onder de auto en knallen maar.
De parking zag er leeg uit. Binnen was het ook rustig qua mannen. Bezetting dames was wel vrijwel 100% en er waren weinig dames bezet. Achteraf bleek Debby bezet te zijn.
Gekozen voor Anaïs, een Roemeense blondine van 25 jaar. PZC deed ze heerlijk. Kwam bijna in haar mond klaar, maar wilde haar kutje ook weleens uitproberen. Ze begon bovenop en reed als een volleerde cowgirl op mijn piet. Ondertussen heerlijk tongend. Het daarna met een paar stevige stoten doggy afgemaakt.
Prima service van deze mooie dame. Ze ziet me zeker nog eens terug.
De parking zag er leeg uit. Binnen was het ook rustig qua mannen. Bezetting dames was wel vrijwel 100% en er waren weinig dames bezet. Achteraf bleek Debby bezet te zijn.
Gekozen voor Anaïs, een Roemeense blondine van 25 jaar. PZC deed ze heerlijk. Kwam bijna in haar mond klaar, maar wilde haar kutje ook weleens uitproberen. Ze begon bovenop en reed als een volleerde cowgirl op mijn piet. Ondertussen heerlijk tongend. Het daarna met een paar stevige stoten doggy afgemaakt.
Prima service van deze mooie dame. Ze ziet me zeker nog eens terug.