- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://new.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anais-the-best-squirt-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame langsgeweest.
Er mogen een paar jaar bijgeteld worden volgens mij, ook een roker (niet gekust vanwege corona).
Ze deed haar best maar was constant bezig met haar gsm.
Soms zelfs met 2 gsm's tegelijk bezig.
Eerst een degelijke pijpbeurt, dan met haar gsm bezig.
Dan was ze vergeten dat ze glijmiddel had gebruikt en begon ze terug te pijpen = mond afkuisen met doekje en opnieuw glijmiddel.
Eerste ronde, zij on top, wel een prachtig zicht met haar borsten. Ik mocht enkel de rechterborst likken/zuigen want haar andere deed pijn.
Vrij snel afgerond, daarna massage (op buik).
Opnieuw weer met de gsm bezig en ze liet zelfs berichten zien dat ze had ontvangen ...
Dan bellen met iemand ivm een betaling ofzo ..
Ff massage met 2handen (3-4min), dan opnieuw sms/bellen + afspraak maken met een klant.
daarna ronde 2 maar ze kreeg hem nimeer recht, ik was teveel afgeleid door het bellen/sms'en.
het zal bij de ene keer blijven ..
Betaald voor 45min en na 30min weer buiten (incl douche achteraf)
Er mogen een paar jaar bijgeteld worden volgens mij, ook een roker (niet gekust vanwege corona).
Ze deed haar best maar was constant bezig met haar gsm.
Soms zelfs met 2 gsm's tegelijk bezig.
Eerst een degelijke pijpbeurt, dan met haar gsm bezig.
Dan was ze vergeten dat ze glijmiddel had gebruikt en begon ze terug te pijpen = mond afkuisen met doekje en opnieuw glijmiddel.
Eerste ronde, zij on top, wel een prachtig zicht met haar borsten. Ik mocht enkel de rechterborst likken/zuigen want haar andere deed pijn.
Vrij snel afgerond, daarna massage (op buik).
Opnieuw weer met de gsm bezig en ze liet zelfs berichten zien dat ze had ontvangen ...
Dan bellen met iemand ivm een betaling ofzo ..
Ff massage met 2handen (3-4min), dan opnieuw sms/bellen + afspraak maken met een klant.
daarna ronde 2 maar ze kreeg hem nimeer recht, ik was teveel afgeleid door het bellen/sms'en.
het zal bij de ene keer blijven ..
Betaald voor 45min en na 30min weer buiten (incl douche achteraf)