- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vorige week bij Anais op bezoek geweest. Binnen in haar kamer heb ik extra verlichtings gevraagd. Van dichtbij onder de verlichting zag zij mooier en jonger uit. Wij zijn begonnen met lichaamsverkenning, zoenen, haar B/C maat naturele zachte borsten masseren, likken en sabbelen. De nippels lijken op van jonge meisjes, niet al te groot, beetje roze gekleurd, erg sexy, ik heb het genoten. Haar billen zijn stevig en heel goed gevormd, ik bleef maar deze billen kneden en zij vond het lekker. Vervolgens leg ik haar op het rand vh bed met beide benen omhoog en kon ik beginnen met langdurig beffen en rimmen. Mooie en smakelijke kut heeft zij. Het pijpen zonder cd was verrukkelijk, de ballen kregen ook uitgebreide likjes. Staande pijpbeurt doet zij niet, je moet liggen en zij kruipt tussen je benen. Heb haar eventjes geneukt en daarna condoom eraf en met 69 tot het einde gebracht. Na het wassen gingen we over alles en nog wat gezellig praten over wat zij hebben gedaan gedurende haar afwezigheid van de laatste 6 weken. Zij staat op mijn lijstje van toppers.