chrisjohnson1110
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 22
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/arnhem/6716518-anaconda#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag was de dag dat ik dacht ''fuck it'', ik ga haar bezoeken zo lang ze nog in Nederland is. Gezien haar twitter en advertentie, zag ik dat ze heel groot is daar beneden, ik was dus heel opgewonden en een beetje bang om eerlijk te zijn. ná meer dan anderhalf uur gereden te hebben als reistijd, stond ik ná 15 minuten weer buiten.....Ze is heel aardig en actief tijdens de seks. Maar ik dacht ''was dit het?'' Ik mocht haar niet lang en diep pijpen, omdat ze aangaf dat ze gevoelig is en snel zou klaar komen. Nou prima, begrijp ik.
Ik denk niet dat het echt 25 cm was, maar eerder net voorbij de 21.5 cm. Misschien heeft ze wel 25 cm, maar dan was het niet 100% hard I guess... was het die lange reis waard? NEE, dat zeker niet....Kwam ook vrijwel snel klaar tijdens de penetratie. Zij zelf is gewoon aardig zoals ik zei, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar helaas.
Als je in de buurt woont van Arhnem, dan zou je wel kunnen proberen, maar vertek niet van ver net als ik voor een date van maar 15 minuten..
Ik denk niet dat het echt 25 cm was, maar eerder net voorbij de 21.5 cm. Misschien heeft ze wel 25 cm, maar dan was het niet 100% hard I guess... was het die lange reis waard? NEE, dat zeker niet....Kwam ook vrijwel snel klaar tijdens de penetratie. Zij zelf is gewoon aardig zoals ik zei, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar helaas.
Als je in de buurt woont van Arhnem, dan zou je wel kunnen proberen, maar vertek niet van ver net als ik voor een date van maar 15 minuten..