- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/558724-ana#&gid=1&pid=1
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ana gebeld en gevraagd of ze latex of lak aan wilde trekken. Dat had ze nu even niet, maar de laarzen zou ze wel aantrekken.
Daar aangekomen wachtte ze mij op in een jogging pak. Gegaan voor een half uur en geld overhandigd. Toen gaf ze aan dat ze voor het geld wat ik gegeven had extra moest betalen als ze haar laarzen aantrok en voor tongzoenen wilde ze ook extra geld.
Daar niet voor gekozen, voelde mij eigenlijk bekocht. Eigenlijk gelijk moeten omkeren. Pijpen met condoom en potje neuken en dat was het. Voor mij zeker, ondanks haar lekkere tieten en de belofte dat ze de volgende keer wel in latex en laarzen zou ontvangen zeker geen herhaling,
Kamer was rommelig, maar die werd nog geschilderd en opgeknapt volgens haar, want de lingerie lag ook nog in dozen volgens haar.
Daar aangekomen wachtte ze mij op in een jogging pak. Gegaan voor een half uur en geld overhandigd. Toen gaf ze aan dat ze voor het geld wat ik gegeven had extra moest betalen als ze haar laarzen aantrok en voor tongzoenen wilde ze ook extra geld.
Daar niet voor gekozen, voelde mij eigenlijk bekocht. Eigenlijk gelijk moeten omkeren. Pijpen met condoom en potje neuken en dat was het. Voor mij zeker, ondanks haar lekkere tieten en de belofte dat ze de volgende keer wel in latex en laarzen zou ontvangen zeker geen herhaling,
Kamer was rommelig, maar die werd nog geschilderd en opgeknapt volgens haar, want de lingerie lag ook nog in dozen volgens haar.
Graag verplaatsen naar Privé ontvangst UtrechtAna gebeld en gevraagd of ze latex of lak aan wilde trekken. Dat had ze nu even niet, maar de laarzen zou ze wel aantrekken.
Laatst bewerkt: