- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vrijdag late namiddag Ana bezocht.
Middelste raam, schepenenvijver 2
Ze viel me op door heel lang zwart haar en een super lieve glimlach. Ze droeg een zwarte body waardoor ik haar lichaam niet volledig kon zien, maar dat was wat later ook wel dé ontdekking!
Binnen, de smalle trap daar omhoog in het kleine kamertje. Ik wou de tijd nemen en ze stelde zelf voor om eerst massage te doen.
Rug, benen, nek … best goeie massage, afwisselend en met gevoel.
"You are here to relax baby" … mmm, al geslaagd.
Omgedraaid en regenjasje erover.
Goeie pijpbeurt, met gevoel en zachte kreun geluidjes. Ik kon haar poesje vingeren en dat beloofde goeie dingen
T was eigenlijk pas toen ik me omdraaide na de massage en ze begon te pijpen dat ik zag dat ze geweldig mooie borsten heeft!
Die waren goed verstopt in die zwarte body!
Zachte, peervormig, paste precies in de hand, helemaal natuur … perfect! Top 3 die ik ooit gezien heb.
En … ik mocht er volop van genieten … likjes, zuigen, me er in duwen toen ze op mij zat… zalig!
Ze heeft een lieflijke uitstraling, is op haar gemak en draagt dat over. Ik heb een heel fijn half uurtje met haar gekregen.
En van die borstjes … daar ga ik nog van na-dromen …
Of ik kan natuurlijk nog eens terug gaan
Middelste raam, schepenenvijver 2
Ze viel me op door heel lang zwart haar en een super lieve glimlach. Ze droeg een zwarte body waardoor ik haar lichaam niet volledig kon zien, maar dat was wat later ook wel dé ontdekking!
Binnen, de smalle trap daar omhoog in het kleine kamertje. Ik wou de tijd nemen en ze stelde zelf voor om eerst massage te doen.
Rug, benen, nek … best goeie massage, afwisselend en met gevoel.
"You are here to relax baby" … mmm, al geslaagd.
Omgedraaid en regenjasje erover.
Goeie pijpbeurt, met gevoel en zachte kreun geluidjes. Ik kon haar poesje vingeren en dat beloofde goeie dingen
T was eigenlijk pas toen ik me omdraaide na de massage en ze begon te pijpen dat ik zag dat ze geweldig mooie borsten heeft!
Die waren goed verstopt in die zwarte body!
Zachte, peervormig, paste precies in de hand, helemaal natuur … perfect! Top 3 die ik ooit gezien heb.
En … ik mocht er volop van genieten … likjes, zuigen, me er in duwen toen ze op mij zat… zalig!
Ze heeft een lieflijke uitstraling, is op haar gemak en draagt dat over. Ik heb een heel fijn half uurtje met haar gekregen.
En van die borstjes … daar ga ik nog van na-dromen …
Of ik kan natuurlijk nog eens terug gaan