- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8449572-ana
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze zuidamerikaanse dame ontvangt in een woonhuis in de wijk lindenholt. Nadat ik in de straat was aangekomen kreeg ik na fotobevestiging een huisnummer. Na een minuutje buiten gestaan te hebben werd de deur opengedaan door een prachtige dame in lingerie. De foto's zijn bewerkt, maar enkel om wat identificerende tattoos weg te halen. Ze zit strak in haar vel, met grote fake borsten.
Helaas is mijn spaans erg beperkt. De massage werd geen erotische massage, maar een (goede) gewone massage. Kussen wou ze niet, beffen ook niet. Sond wel in advertentie. Voor het pijpen werd er al een rubbertje omheen gedaan. Tja, en door de taalbarriere was het lastig de klik te krijgen. Ook was het koud in de kamer omdat deze dame niet wist dat er een verwarming was.
Tijd werd wel gewoon vol gemaakt, geen haast.
Helaas is mijn spaans erg beperkt. De massage werd geen erotische massage, maar een (goede) gewone massage. Kussen wou ze niet, beffen ook niet. Sond wel in advertentie. Voor het pijpen werd er al een rubbertje omheen gedaan. Tja, en door de taalbarriere was het lastig de klik te krijgen. Ook was het koud in de kamer omdat deze dame niet wist dat er een verwarming was.
Tijd werd wel gewoon vol gemaakt, geen haast.