Recensie Ana/Anita, Amsterdam (Noord) 4,95 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De vorige keer dat Anita in het land was heb ik haar mogen bezoeken. Dank voor alle vlammende recensies, want op basis van puur de foto's zou ik zelf niet hebben afgesproken denk ik.

Maar toch gedaan, en daar ben ik nog steeds blij om. Pffff, alles is waar. Ik liep tollend de kamer uit, wat had ik zojuist in godsnaam meegemaakt?!

Ik ben niet zo'n avonturier in bed, maar daar dacht Anita anders over. Wat een vrolijke en gezellige meid, en bovenal knettergek op precies de goede manier. Of ik wat wou drinken vroeg ze, en toen ik mijn antwoord veranderde van een glas water in een wijntje hebben we uiteindelijk de hele fles soldaat gemaakt.

Een uur geiligheid, lachen, drinken, dan weer even pijpen en plotseling stoppen voor nog een slokje wijn en een dansje..ergens in het begin een lapdance en pussy sliding sessie waarbij ik op een gegeven moment even bang was dat ze hem er zo in zou stoppen.

Anita teased, lacht, bijt, likt..pik, tenen, m'n reet..wat doet zij allemaal dacht ik, maar het was heerlijk!

Uiteindelijk ruim over tijd aangekleed na een explosief orgasme..het enige was dat ze me weer uit begon te kleden en ik even geen idee had wat nou precies haar bedoeling was..dus toch maar afgerond gezien de tijd en sindsdien uitgekeken naar een volgende ontmoeting! Maar ze is er weer dus begrijp ik :love:
 
Ik heb haar de laatste dagen regelmatig een berichtje gestuurd maar krijg maar geen contact met haar. Wil haar heel graag bezoeken. Iemand een tip hoe ik in contact met haar kan komen.????
 
Terug
Bovenaan Onderaan