Voormalig lid 2809
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1866566-ana
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Soms lijken foto's te mooi om waar te zijn en dat leek met Ana ook. 0mdat ik toch ergens Had gelezen dat de foto's kloppen en haar filmpjes er ook goed uit zagen heb ik toch een afspraak gemaakt, om te beginnen een half uur.
wow, ze ziet er inderdaad zo uit als op de foto's. Je moet er van houden maar vandaag had ik zin in een bimbo met siliconen. En dat zat goed bij haar. borsten zijn groot maar helaas ook wel wat hard, haar heerlijke kont heeft ook wat hulp van de dokter gehad.
Voor mij was dit een hele dikke voldoende. Pijpen was goed, zou wat dieper mogen. tongzoenen met overgave, neuken in verschillende standjes. Helaas was het half uurtje zo voorbij.
Ze is hier nog tot zondag, ik ga proberen nog een keer bij haar langs te gaan. ze zal zeker weer terugkomen zegt ze.
wow, ze ziet er inderdaad zo uit als op de foto's. Je moet er van houden maar vandaag had ik zin in een bimbo met siliconen. En dat zat goed bij haar. borsten zijn groot maar helaas ook wel wat hard, haar heerlijke kont heeft ook wat hulp van de dokter gehad.
Voor mij was dit een hele dikke voldoende. Pijpen was goed, zou wat dieper mogen. tongzoenen met overgave, neuken in verschillende standjes. Helaas was het half uurtje zo voorbij.
Ze is hier nog tot zondag, ik ga proberen nog een keer bij haar langs te gaan. ze zal zeker weer terugkomen zegt ze.