Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus letterlijk een hoer …… niet gewoon geld, maar gratis geldSmaken verschillen, ik vind haar wel een knappe madam. Zeker voor haar leeftijd. Maar de reden waarom ik er niet meer naar toe ga, is dat ze je kostbare tijd volledig verkwanselt aan babbelen, babbelen en nog eens babbelen. Er is geen speld tussen te krijgen en als je niet oppast heeft ze je 5 minuutjes gepijpt en 55 minuten alleen maar over koetjes en kalfjes gebabbeld.
Nee pijpt met cimDus letterlijk een hoer …… niet gewoon geld, maar gratis geld![]()
Wat is het nu eigenlijk? Was ze nu thuis of niet? Enkele posts eerder schreef je nog dat je ze moest bellen, de dame in kwestie niet thuis was en dat je terug huiswaarts moest. Vervelend. Maar om dan enkele posts later te schrijven dat je bent gaan lopen toen ze de deur open deed….. met zulke tegenstrijdige zaken is niemand geholpen he.Absoluut geen aantrekkelijke dame . Ben weg gegaan toen ze open deed.
Over 1001 onderwerpen.Waar praat zij dan over?
Kan ik helemaal mee akkoord gaan!Op bezoek geweest bij Anais.
Makkelijk contact gelegd, afspraak gemaakt en alles nagekomen (uiteraard ook van mijn kant: Klanten moeten zich ook realiseren dat dames dikwijls neppers krijgen en klanten die, helemaal niet OF uren later op komen dagen)
Ontvangst was discreet, ik kon uit het zicht parkeren op de oprit indien gewenst, in een proper huis met een fris bed.
Wassen vooraf.
De D cup tieten van Anais zijn vrij om mee te spelen.
Ja, ze babbelde er lustig op los, maar ik vond dat geen probleem, eerder ontspannend.
Mijn wens : pijpen met slikken werd serieus genomen en ik ging dan ook voldaan en tevreden naar huis.
Ik ga zeker nog eens terug.
Echt objectief ben je niet….Absoluut geen aantrekkelijke dame . Ben weg gegaan toen ze open deed.
Klopt!Ben reeds een keer of 4 bij Anaïs geweest.
Ze is misschien niet de mooiste DVP, en ook niet de jongste.
Maar pijpen doet ze erg goed. Ik heb geen enkele moeite met hard worden en spuiten.
Ze slikt zonder problemen en pijpt nog even na.
Ik heb absoluut geen klachten en kom zeker nog eens terug.
Babbelen over diverse onderwerpen kan ze goed, maar voor mij nooit storend.
Tongzoenen weet ik niet, (niet gevraagd / geprobeerd) kusjes bij binnen komst en weggaan geen probleem.
Echt objectief ben je niet….