Waar zouden ze die ruimte dan gevonden hebben. Je kan de club toch niet groter maken.Er is een nieuw feestje gepland, met deze keer meer ruimte volgens hun advertentie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar zouden ze die ruimte dan gevonden hebben. Je kan de club toch niet groter maken.Er is een nieuw feestje gepland, met deze keer meer ruimte volgens hun advertentie.
Geloof er maar niet te veel van.Geen idee, zo goed ken ik de zaak ook niet, maar misschien hadden ze achteraan nog wat ruimte die ze opengemaakt hebben.
Ik snap het niet, bare neuken is toch zonder condoom voor de man, dus als je klaar komt in zo'n dame gaat ze dan iedere keer zichzelf spoelen zodat het sperma eruit is?? Of neukt ze gewoon met de volgende, met het vorige ''kwakje'' er nog in? Ik zie dan het probleem niet van een sponsje of vrouwen o doom?? ? Of ben ik verkeerd dan?Misschien wel vermelden dat bij sommige dames een vrouwencondoom gebruikt wordt, dus niet echt bare. Andere dame gebruikte sponsjes, dus eigenlijk zaten we in het sperma van vele mannen voor ons te neuken, Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling?