Kareltjevoet
Wandelaar
Ik ben een van de komende weken terug in de omgeving. zou het parkeren al wat beter lukken ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand die Angel bij Amy's secret garden te Drongen heeft bezocht?
https://www.amy-secret-garden.be/kopie-van-voorstelling-angel/
Alvast bedankt voor de info
Staat wel nog op hun site…Nina heeft haar ontslag ingediend bij Amy. Hopelijk kom ik ze nog ergens tegen. Topmeisje!
Ja, Amy houd haar site niet echt up to date…Staat wel nog op hun site…
beetje moeite doen om te lezen hé : zie berichtje nr 11 hierboven...Is er al iemand bij Layla geweest?
Tijdje geleden bezocht. Zeer knappe dame...... maar weinig interactie. Er mocht bijna niets.Is er al iemand bij Layla geweest?
En gelijk heb je. Die terechtwijzing aan jouw adres lijkt me een beetje misplaatst wanneer er geen recensie te vinden is.Sorry, ik heb de slechte gewoonte te kijken naar recensies in plaats van algemene topics uit te pluizen.
Typische truc van de foorJa, Amy houd haar site niet echt up to date…
Heb die ooit bezocht in Erpe Mere, denk ik, want ze gebruikt nog dezelfde foto's. Hongaarse, spreekt goed Engels, mooie ogen en gezicht, ferme borsten natuur ( 3 jaar geleden toch, al wat hangend), moet al een eindje in de 40 zijn ondertussen. Was mijn allereerste dvp en ik mocht niet klagen. Spontaan type. Ik vond dat ze toen erg goed aanvoelde wat ik verlangde. Als haar leeftijd niet afschrikt het proberen waard.Ja! Maar veel ouder dan op de foto's… doet wel haar best maar was totaal mijn type niet en kon niet veel Nederlands. Natuurlijke grote borsten met een tattoo op. Heeft wel wat ervaring
heb een recensie geschreven https://www.girlsreview.nl/threads/angel-amys-secret-garden.32708/meegevallen ? Je kan ook een recensie schrijven, altijd leuk om te horen hoe het bij andere mannen was.
Kelly dus niet "voetjesspelen". Na poging 4 via whatsapp eindelijk een antwoord gekregen.....iemand een idee of je daar met een voorliefde voor voetjes strelen, likken, tussen de tenen je weet wel wat..... ook terecht kan? Kelly lijkt me leuk ..... Mail reeds gestuurd (paar weken terug) maar geen antwoord.
Hey Peifer,
Date met Alicia was zeker niet slecht. Ze ziet er goed uit, strak figuurtje.
Aangekomen in Drongen, beetje rare situatie omdat je op de oprit moet parkeren maar daar stond al iemand ... dan blokkeer ik hem?? Ben dan maar om de hoek gaan staan.
Eerst een douche dan hup de kamer in met Alicia, open en lief.
Goed tongzoenen en pijpen en dan kwam ze op me zitten, daar na nog 2 standjes en een eerste keer klaargekomen. Beetje kletsen en dan 2de beurt waarbij ze constant zei: kom maar klaar baby, kom je, kom nu maar ... dan lukt het niet natuurlijk ...
Algemeen zeker niet slecht maar ik had geen klik met haar.
Hey Maarten,Hey Steven,
Heb je deze meid zc mogen neuken? Zo ja mocht je ook in haar spuiten? Wil dan ook wel eens een kans wagen
Maar....waarom zou je zonder condoom willen neuken/ Voor de geilheid begrijp ik dat, maar het risico op HIV is toch levensgroot. Dat is toch een soort van russische roulette? Neem je gewoon dat risico? Of doen jullie iets om je te beschermen ? pillen of zo? Niet om te oordelen (want ik zou willen dat we dat allemaal konden doen), maar om ervan te lerenHey Maarten,
Je mag ze idd zonder condoom neuken maar spuiten wil ze niet in haar kutje ... wat zonde is natuurlijk ....
Veel plezier alvast.
Denk dat ik volgende keer eens voor Julie ga.
Iemand ervaring mee?
hey risico op HIV is niet zo groot hoor .... denk dat zéér weinig mannen die naar DVP gaan dit hebben, zit eerder bij de homo gemeenschap.Maar....waarom zou je zonder condoom willen neuken/ Voor de geilheid begrijp ik dat, maar het risico op HIV is toch levensgroot. Dat is toch een soort van russische roulette? Neem je gewoon dat risico? Of doen jullie iets om je te beschermen ? pillen of zo? Niet om te oordelen (want ik zou willen dat we dat allemaal konden doen), maar om ervan te leren
Het zal nog niet.hey risico op HIV is niet zo groot hoor
Wat een cliché... En niet enkel hiv. Dan brengen ze iets mee en geven ze t door aan hun vrouw en is de miserie begonnen...hey risico op HIV is niet zo groot hoor .... denk dat zéér weinig mannen die naar DVP gaan dit hebben, zit eerder bij de homo gemeenschap.