Recent tweede keer bij Amy geweest, deze keer expliciet om intiem gevraagd.
Aangezien ik eerder al een zeer uitgebreide review schreef hou ik het deze keer kort.
Ze neemt voorafgaand een douche en biedt die mogelijkheid ook aan.
Goede aangename massage van mijn hele achterkant.
Een weinig teasen en dan is het tijd om om te draaien.
Ze biedt spontaan haar borsten aan om aandacht aan te schenken en geniet daar duidelijk van.
Haar poesje mag je zacht strelen. Geen vinger erin (niet geprobeerd).
Geen zoenen.
Beffen heb ik geen kans toe gekregen. Ik had er ook niet echt zin in, en het lengteverschil maakt het vrijwel onmogelijk om elkaar gelijktijdig oraal plezier te verschaffen.
Kort maar degelijk
pzc. Eerder een aanloop naar penetratie.
Condoompje aan en zij on top.
Ze zoekt zelf wel naar genot, wat altijd leuk is om te ervaren wanneer je op je rug ligt
In het heetst van de strijd, vrij zeker op haar hoogtepunt, zochten haar lippen wel de mijne op. Meteen daarna nam ze terug afstand. Aangezien ik zeker ben dat ik niet uit mijn bek stink vermoed ik dat ze probeerde ergens wel een professionele afstand te houden, wat op een bepaald moment niet zo goed bleek te lukken, waarna ze zich "herpakte".
Ze is toch behoorlijk strak, ik hield het niet lang vol.
Even opkuisen daar beneden en wat verder strelen / knuffelen / likken / teasen.
Af en toe checkte ze even of er misschien een tweede keer inzat, maar dat lukt me niet zo snel meer.
Aangezien het uurtje bijna om was dacht ik dat ze me stilletjesaan richting douche zou verwijzen, maar nee hoor. Het uurtje werd meer dan volgemaakt, geen enkele haast of druk.
Fijne babbel gehad.
Op zich een mooie en aantrekkelijke dame, maar haar lengte maakt het er niet makkelijk op.
Ik geef 4 sterren maar mocht er een aparte quotering voor inzet zijn gaf ik haar daar 5 sterren voor.
Zeker geen klokkijkster, je krijgt er waar voor je geld.
Prijs / kwaliteit erg goed.
Ik heb de indruk dat de ervaring persoonlijker en beter wordt naarmate je er meer komt.
De massage olie spoelt helaas moeilijk weg en de douchegel is erg geparfumeerd. Voor wie z`n wandelen verborgen moet houden thuis is dat minder interessant. Breng dan eventueel eigen douchegel mee.
Ondanks alles staat ze bij mij in de categorie "massage met intieme afloop". Voor GFE intiem moet je niet bij haar zijn, ook al is de intimiteit best "teder" en weinig afstandelijk.
Ik zou er misschien / waarschijnlijk nog wel eens opnieuw naartoe gaan, maar m`n goesting ligt momenteel even elders.