Sponge Bob
Stamgast
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amy-is-vandaag-beschikbaar-voor-bare-dates-best-anal.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Helaas. Alweer een slechte ervaring.
Heel drukke steenweg waar zij ontvangt. Bij het betreden van haar ontvangstruimte kreeg ik al een soort claustrofobie gezien het pikdonker was. Ik had amper zicht op de persoon en gaf aan dat ik geen klik voelde en wil omkeren. Ze beloofde mij dat ik een schitterende tijd zou meemaken. Ik had trouwens gereserveerd voor anaal, mijn ontmaagding op dit gebied.
Mijn vlees was te zwak.
Ik bleef, maar enkel voor een half uur.
Na de douche ontvangen op het bed met minimale strelingen. Haar beloofde tongkussen gaf ze met geperste lippen.
Alles behalve wat ik verwacht van een GFE ervaring. En seks zonder tongzoenen is geen seks voor mij.
Was het nu anaal vraag ik me?
Ik voelde alleszins geen verschil met gewone seks. En het gaatje kon ik al zeker niet zien
Eindresultaat: echt geen prettige ervaring.
Heel drukke steenweg waar zij ontvangt. Bij het betreden van haar ontvangstruimte kreeg ik al een soort claustrofobie gezien het pikdonker was. Ik had amper zicht op de persoon en gaf aan dat ik geen klik voelde en wil omkeren. Ze beloofde mij dat ik een schitterende tijd zou meemaken. Ik had trouwens gereserveerd voor anaal, mijn ontmaagding op dit gebied.
Mijn vlees was te zwak.
Ik bleef, maar enkel voor een half uur.
Na de douche ontvangen op het bed met minimale strelingen. Haar beloofde tongkussen gaf ze met geperste lippen.
Alles behalve wat ik verwacht van een GFE ervaring. En seks zonder tongzoenen is geen seks voor mij.
Was het nu anaal vraag ik me?
Ik voelde alleszins geen verschil met gewone seks. En het gaatje kon ik al zeker niet zien
Eindresultaat: echt geen prettige ervaring.