V
Voormalig lid 9839
Guest
Is zij op vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee. Tijdens mijn bezoek afgelopen zaterdag zei Amy mij dat ze in juli met verlof gaat.Is zij op vakantie?
Amy heeft haar vaste kamer op VT 48 en zou vandaag haar laatste werkdag hebben voor haar welverdiende verlof.Kan het zijn,dat Amy gisteren op NR 6 stond in Vila tinto?
Ze had een zwart lingerie setje aan.
Amy haar vaste kamer is 48, het lijkt me sus sterk dat ze ineens op een andere kamer zou staan, en dan ook nog één van de slechtste van VT qua ligging. Terwijl 48 bij de beste behoort. Jammer om te lezen dat zij nu ook op verlof gaat. Zij stond hoog op mijn lijstje met alternatieven om nog eens te bezoeken nu de meeste van mijn favorieten met verlof zijn of gaan. Tijd om nieuwe dames te ontdekken dus.Amy heeft haar vaste kamer op VT 48 en zou vandaag haar laatste werkdag hebben voor haar welverdiende verlof.
Ja, ook op zondag is dit engeltje te..... bezoeken.Iemand die weet of any de zondag werkt in de dag?
Amy ,deze topper in de middag nog eens bezocht en ze had het heel druk tijdens de feestdagen en je moest toch afwachten wanneer je beurt was .
Begonnen met een lekker pijpbeurt en ze ging lekker op haar knietjes voor mij zitten zodanig ik haar mooi naturel borstjes kon vastnemen en lekker kneden .
Ze pijpt afwisseld traag en weer snel en geeft tenvolle aandacht aan mijn eikel waar ze lustig aan zoog en af en toe beweegt ze met haar tong over de volle lengte van uw penis ,met haar ene hand houd ze uw ballen stevig vast ,man wat een pijpskils heeft deze jonge dame .
daarna gevraagd on top en lekker in haar strak gleufje ,zalig was dat ,gefinisht in missio want ze was wel een beetje moe wegens drukte ,bij ieder stoot kreunde ze wel heel lekker ,ik had het gedacht dat ze er ook van genoot .Voldaan en tevreden de komende feestdagen tegemoet ,ze werkt tot na de Kerst
Inderdaad, dat kost €150 bij Amy.Ik ken Amy toch wel al een beetje, maar 50€ voor pijpen zonder, al was je de Kerstman, dan nog zal Amy dit niet doen!
afgelopen Zaterdag nog gezien op haar gebruikelijke kamerHeeft iemand deze dame nog gezien?