- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/wenum-wiesel/5747928-amy
- Totale kosten (in euro)
- 130
Vorige week en een paar maanden geleden ook al naar Amy geweest, afgesproken via de receptie van genoemde salon. Amy is een aardige dame, slank tot normaal van postuur met donkerblond haar. Haar borsten zijn weliswaar niet groot maar wel heel mooi gevormd. Ik vind haar prettig in de omgang. Ze geeft alleen schuim/watermassages, wat mij goed uitkomt want die hebben ook mijn voorkeur. Vooraf een heerlijke douche waar ze na te helpen met wassen al heerlijk teased. De massage wordt fijn opgebouwd, beginnend aan de achterkant bij de benen, waarna geleidelijk naar boven werd gewerkt, af en toe teasend in de kruising. Ze gebruikt haar hele torso bij de massage, inclusief haar billen.
Na geruime tijd vroeg ze me te draaien waarna het spel zich vervolgde en ze me langzaamaan naar een hoogtepunt teasede. Het laatste stukje probeerde ze beide keren schreilings over mij heen zittend a la reverse cowgirl maar dan op mijn onderbuik zittend. Helaas is mijn buik wat flink en mijn blaas wat gevoelig waardoor ik haar beide keren na enige tijd vroeg om een andere positie omdat het gevoel van de druk op mijn blaas de spanning in mijn pik wegnam. Dat is niet haar fout maar veroorzaakt door mijn lichamelijke beperkingen dus neem ik haar niet kwalijk. In tegendeel, de vervangende posities waren erg prettig en brachten me alsnog naar heerlijke hoogtepunten! Al met al een fijne massage van een prettig persoon. Het feit dat ik al 2x geweest ben, laat bljjken dat er bij mij herhalingsgevaar is.
Na geruime tijd vroeg ze me te draaien waarna het spel zich vervolgde en ze me langzaamaan naar een hoogtepunt teasede. Het laatste stukje probeerde ze beide keren schreilings over mij heen zittend a la reverse cowgirl maar dan op mijn onderbuik zittend. Helaas is mijn buik wat flink en mijn blaas wat gevoelig waardoor ik haar beide keren na enige tijd vroeg om een andere positie omdat het gevoel van de druk op mijn blaas de spanning in mijn pik wegnam. Dat is niet haar fout maar veroorzaakt door mijn lichamelijke beperkingen dus neem ik haar niet kwalijk. In tegendeel, de vervangende posities waren erg prettig en brachten me alsnog naar heerlijke hoogtepunten! Al met al een fijne massage van een prettig persoon. Het feit dat ik al 2x geweest ben, laat bljjken dat er bij mij herhalingsgevaar is.