- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-wil-jou-lekker-laten-genieten-xxx.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij Amy geweest, stond al lang op het menu. Vlug afgesproken via de app, ik was te laat wegens wegenwerken maar dit was geen probleem. Financiële verplichtingen afgehandeld, gedoucht en naar de kamer gegaan. Ze ziet er erg goed uit, vriendelijke lachende dame. Ze is rustig maar niet kil. Haar lichaam is prachtig, heerlijke borsten en echt een strakke kont.
Ik heb me direct laten klaarpijpen, met condoom, hierna begon de massage en deze was goed, niet te hard niet te zacht. Omgedraaid waarna ze snel mijn zaakje meenam en ook de ballen niet vergat, tijdje flink geteased. Ook mag je haar aanraken, dat is geen probleem. Ze houdt wel haar broekje aan. Uiteindelijk heeft ze me nog eens klaar getrokken waarna ik weer in de douche kon springen. Opgefrist en vertrokken.
Ze is stil maar vriendelijk en heeft een leuke glimlach, op een of andere manier interesseert ze me, dus ik ga vast nog wel eens terug.
Ik heb me direct laten klaarpijpen, met condoom, hierna begon de massage en deze was goed, niet te hard niet te zacht. Omgedraaid waarna ze snel mijn zaakje meenam en ook de ballen niet vergat, tijdje flink geteased. Ook mag je haar aanraken, dat is geen probleem. Ze houdt wel haar broekje aan. Uiteindelijk heeft ze me nog eens klaar getrokken waarna ik weer in de douche kon springen. Opgefrist en vertrokken.
Ze is stil maar vriendelijk en heeft een leuke glimlach, op een of andere manier interesseert ze me, dus ik ga vast nog wel eens terug.