- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=AMY
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden zag ik een slanke blonde jongedame de woonkamer binnen lopen. Het voorstelrondje was al geweest dus op basis van de dagagenda moest dit Amy zijn geweest. Een nieuwe knappe dame waar ik nog geen recensies over kon vinden. Met de gok dat het Amy was en dat ze een prima service levert, heb ik pas geleden een afspraak gemaakt. En inderdaad het was Amy. Ze kwam enigszins verbaasd over dat ik voor haar een afspraak had gemaakt, maar op basis van uiterlijk is een prachtige jeugdige dame: slank, blond, volle lippen.
Na opfrissen zat ze op bed in haar lingerie te wachten met een condoom in de hand. Opwarmen zat er niet in en dus wat onhandig bezig om een condoom om mijn half slappe te krijgen. Positief was dat ze me doordringend aankeek tijdens het pijpen. Toch erg aangenaam, zo knap jong blondje zuigend aan je pik. Tongzoenen was niet mogelijk en kusjes op de mond liet ze toe maar niet van harte en zeker geen initiatief. Pas toen ik voorstelde om haar te verwennen ging haar setje uit. Hierna verschillende standjes waar het niet lang is uit te houden met zo'n lichaam tegen je aan. De pret was daarna ook gelijk over en ik stond binnen 20 minuten weer buiten.
Het is een mooi meisje om te zien, maar ze komt jong en onzeker over. Dat ze lang wacht met haar lingerie uittrekken heeft hier waarschijnlijk ook al mee te maken. Verder een gehaaste afspraak zonder opwarmen, zoenen en inhoudelijke gesprekken. Het voelde meer als een raambezoek. Zooo jammer want het is echt een knappe dame.
Na opfrissen zat ze op bed in haar lingerie te wachten met een condoom in de hand. Opwarmen zat er niet in en dus wat onhandig bezig om een condoom om mijn half slappe te krijgen. Positief was dat ze me doordringend aankeek tijdens het pijpen. Toch erg aangenaam, zo knap jong blondje zuigend aan je pik. Tongzoenen was niet mogelijk en kusjes op de mond liet ze toe maar niet van harte en zeker geen initiatief. Pas toen ik voorstelde om haar te verwennen ging haar setje uit. Hierna verschillende standjes waar het niet lang is uit te houden met zo'n lichaam tegen je aan. De pret was daarna ook gelijk over en ik stond binnen 20 minuten weer buiten.
Het is een mooi meisje om te zien, maar ze komt jong en onzeker over. Dat ze lang wacht met haar lingerie uittrekken heeft hier waarschijnlijk ook al mee te maken. Verder een gehaaste afspraak zonder opwarmen, zoenen en inhoudelijke gesprekken. Het voelde meer als een raambezoek. Zooo jammer want het is echt een knappe dame.
Laatst bewerkt: