Recensie Amy, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtycurt

Vaste klant
123
21/07/22
114
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1997920-amy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal dagen geleden heb ik Amy bezocht in een soort van klein appartementen complex vlakbij station Sloterdijk.
Het contact verliep via whatsapp en was lekker duidelijk en vlot.
Ik probeer vantevoren altijd een beetje in het gesprek te peilen of het echt de dame van de foto's is etc.
Want zoals wij allemaal wel weten proberen sommige dames de boel wel eens een beetje te bedonderen.
Amy verzekerde mij dat ze 200% de dame van de foto's was en dat de foto's recent waren.
Ook gaf ze aan dat ze mij de sexbeurt van mijn leven zou geven...... Ik moet achteraf eerlijk bekennen; ze kwam best redelijk in de buurt!;)😋

Eenmaal op locatie belde ik aan en werd de deur opengedaan en ging ik snel naar binnen.
Achter mij werd de deur gesloten en daar stond opeens een heerlijk "kleine" schaars gekleed Latina dametje voor mijn neus.
Amy is een vrolijke dame met een brede glimlach op haar gezicht en een heerlijk naturel lichaam, helemaal mijn type!
Binnen no-time stond we innig te tongzoenen en lekker geil tegen elkaar aan te rijden.
Ze liet zich gewillig betasten en ze kreeg snel keiharde tepels en werd al lekker nat.
We hebben samen een heerlijk half uurtje gehad en hebben meerdere standjes gedaan.
Ik hou van GFE en dat was het zeker maar ik heb het vermoeden dat ze ook niet vies van het harde pompwerk is.
Uiteindelijk ben ik lekker klaargekomen in doggy.
Toen ik klaarkwam bleef ze nog voorzichtig lekker een beetje doorstoten, heerlijk was het.

Ze spreekt niet zo goed Engels maar de taal der liefde beheerst ze uitstekend!
Meestal bezoek ik dames maar 1x maar wellicht dat ik Amy nog wel eens ga bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan