Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ik ook benieuwd naar!Wie kent de dame die nu op de Spuistraat 17 achter het oude raam van Minnie werkt? Een wat rijpere dame met grote borsten die heel veel diensten aanbiedt aan de bordjes te zien.....
Ze ziet er iig vriendelijk uit als je inzoomtIs er niemand die weet wie deze dame is of ervaring met haar heeft?
Foto is van Street view...
Zij lijkt op de dame (kan het niet heel goed zien helaas) die vroeger wel in de ONS op nr 6 boven zat overdag. Dan heb ik het over voor de corona periode.Is er niemand die weet wie deze dame is of ervaring met haar heeft?
Hotrod, The lady is called Tanya - a very lovely Dutch lady. Before Covid I visited her at ONS 24. May this year I spent time with her in the window in your pic from streetview. Only just joined this site so no review. Not sure if she offers all from the signs as I'm just a vanilla sort of guy. A brief overview, I would say mid 40's with a great figure - DD boobs and a great bum. Light kissing on the lips, covered oral and good sex. She is very friendly and chats after the fun, so not cold like other women can be. Hoping to be back in Amsterdam during November so will be putting up reviews of my visitsIs there no one who knows who this lady is or has experience with her?
Photo is from Street view...
Thnx for the reply.Hotrod, The lady is called Tanya - a very lovely Dutch lady. Before Covid I visited her at ONS 24. May this year I spent time with her in the window in your pic from streetview. Only just joined this site so no review. Not sure if she offers all from the signs as I'm just a vanilla sort of guy. A brief overview, I would say mid 40's with a great figure - DD boobs and a great bum. Light kissing on the lips, covered oral and good sex. She is very friendly and chats after the fun, so not cold like other women can be. Hoping to be back in Amsterdam during November so will be putting up reviews of my visits
Streetview had gezicht ivm herkenning moeten blurren. Het lijkt me dat een dergelijke foto tegen de huisregels is van dit forum. Moderator?Is er niemand die weet wie deze dame is of ervaring met haar heeft?
A simple window is too powerful and confuses google or the head of Google is a member here !She is behind the window, so is part of the background. This will not have been recognized as a face of a person by Google's algorithm and therefore not blurred.
A welcome appearance as far as I'm concerned, a nice Dutch MILF. Can anyone tell if this lady has real, natural, breasts?
Are you sure you saw the same women - did you ask her name ? I only ask as I've always enjoyed her company - although I never go for less than a 30 min visit.You should avoid this woman at all times. I rarely have bad experiences with ladies. Never any problems. Ladies like to see me because I am down to earth and respectful. But for 50 euros, this one doesn't do the usual sucking and fucking. Doesn't want to do another position for that and then asks for more money. She asks more than the usual and that during the day in the Spuistraat. For those prices there are many other better things on the market. I'm not one to post reviews, but I do want to save fellow hikers from having a bad time and wasted money.
Are you sure you saw the same women - did you ask her name ? I only ask as I've always enjoyed her company - although I never go for less than a 30 min visit.
I have heard rumours that the 15 min visit for 50 euros anywhere in Amsterdam is becoming a thing of the past. This could be sad news for all of us
'' I have heard rumours that the 15 min visit for 50 euros anywhere in Amsterdam is becoming a thing of the past. This could be sad news for all of us ''
Wat een goed idee!!!Wat jammer van de wisselende ervaringen hier mbt Tanya. Misschien moeten we maar eens een petitie starten om oude toppers over te halen om terug te keren . Dames zoals Minnie, Rotterdamse Remoon, Moniek, rondborstige blonde Nederlandse Patricia, Zora etc. Dat waren nog eens tijden .
Uit het Singelgebied verder:Mirjam, Lek, Nel, Ria, Shelly, Zora, Francien.Wat een goed idee!!!
Dat waren inderdaad nog eens tijden, maar ook toen wel eens een mindere ervaring bij enkele dames.
Maar niet bij de dames die jij noemt!!
Marian, Laura, Keetje en zo kan ik er nog wel enkele noemen en niet alleen uit het Singelgebied.
Spontaan heimwee!
Wat een goed idee!!!
Dat waren inderdaad nog eens tijden, maar ook toen wel eens een mindere ervaring bij enkele dames.
Marian, Laura, Keetje en zo kan ik er nog wel enkele noemen en niet alleen uit het Singelgebied.
Spontaan heimwee!
Uit het Singelgebied verder:Mirjam, Lek, Nel, Ria, Shelly, Zora, Francien.
Ria , Nelly en Sherly allemaal uit de jaren tachtig in de Bergstraat maken deel uit van mijn hoerenlopersbestaan maar ook wat betreft andere dingen buiten de sex.Wat een goed idee!!!
Spontaan heimwee!
Uit het Singelgebied verder:Mirjam, Lek, Nel, Ria, Shelly, Zora, Francien.
Tijd staat niet stil hè! Maar je hebt gelijk, dat waren toen de toppers!Ria , Nelly en Sherly allemaal uit de jaren tachtig in de Bergstraat maken deel uit van mijn hoerenlopersbestaan maar ook wat betreft andere dingen buiten de sex.
Ben een ouwe lul geworden.