• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Amsterdam Droommassage Monica 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leeb

Wandelaar
80
28/05/23
39
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m2126253546-recovery-healing-massage-061-232-1941-sea-collagen?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik open maar een nieuw draadje. De dame werd al besproken in een ander topic maar nog geen recensie.
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en haar geappt. Deze werd redelijk snel beantwoord. En op de eerste vraag antwoord te geven @NHbink heeft gelijk. Dame ontvangt in droom massage salon. Na ontvangen te worden en gevraagd met wie ik een afspraak had kwam Monica eraan. Ze komt uit Oekraïne en is niet erg spraakzaam. Enfin de massage is ok maar met weinig opbouw naar het erotische zeg maar. Wanneer je moet omdraaien wordt je zonder opbouw naar je hoogtepunt getrokken. Dame is vriendelijk doet haar best, maar als je op zoek bent naar een spannende massage zou ik verder kijken. Uiteindelijk gaat het om je hoogtepunt die is bereikt en was prima vandaag 5 sterren
 
Terug
Bovenaan Onderaan