Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe links doen het niet, naast de website naar oozo. Maar hier staat geen nummer geschrevenEven terug scrollen en dan vindt je wel ergens een link
Ja er zijn meerdere nieuwe dames. Floor is er ook en Murena ook af en toe zag ik via marktplaats advertenties. Helaas nog niet in de gelegenheid geweest om langs te gaan.Op marktplaats staan nu Vivian en Valeria
. Had geen naam of iets doorgegeven, dus ging er vanuit dat het gewoon met Ruby was. Z
Katia en er is ook nog Kathia.Heb je toevallig Katia gezien ? Of misschien massage gehad van Katia? Ruby is een dame van 60+
Geen Katia gezien. Het was zeker Ruby die me masseerde. De andere dame die ik heb gezien was waarschijnlijk Esmeralda gezien de leeftijd (50+). Het kan zijn dat Katia er was want ik hoorde de dames met elkaar praten tijdens mijn massage, maar heb haar niet gezien.Heb je toevallig Katia gezien ? Of misschien massage gehad van Katia? Ruby is een dame van 60+
Ruby is geen 60+ hoor, maar ergens in de 40. Grote bos bruine krulletjes en een lekker lijf.Heb je toevallig Katia gezien ? Of misschien massage gehad van Katia? Ruby is een dame van 60+
Ruby is geen 60+ hoor, maar ergens in de 40. Grote bos bruine krulletjes en een lekker lijf.
Puur natuur, heerlijke tietjes van gemiddeld formaat. En een lekker kaal kutjeRuby ook puur natuur? Of nep borsten?