- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 65
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandeweek door "gesprek" hier maar eens een massage salon in de buurt gezocht voor een massage met hp. Toevallig Droom gevonden in Amsterdam West. Over locatie kan ik kort zijn, industrie terrein en binnen oud en kwam niet heel schoon over. Dame waar ik aan voorgesteld werd zag er wel leuk uit. Maar voor zo'n eerste ontmoeting gekozen voor 30 minuten. Aliza heet ze is niet heel groot, is slank en spreekt weinig.
Massage was fijn weinig erotisch zolang ik op mijn buik lag. Bij omdraaien werd dat anders en zoende ze schaamstreek, buik en borst terwijl ze mij met haar hand naar hp bracht. Dat was fijn. Prima ervaring
Update, ik heb daar geen gebruik gemaakt van douche, wel gevraagd of hij er was om een volgende keer te gebruiken bij langer bezoek. Geen idee hoe die eruitziet, maar er is een douche werd gemeld
Massage was fijn weinig erotisch zolang ik op mijn buik lag. Bij omdraaien werd dat anders en zoende ze schaamstreek, buik en borst terwijl ze mij met haar hand naar hp bracht. Dat was fijn. Prima ervaring
Update, ik heb daar geen gebruik gemaakt van douche, wel gevraagd of hij er was om een volgende keer te gebruiken bij langer bezoek. Geen idee hoe die eruitziet, maar er is een douche werd gemeld
Laatst bewerkt: