• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Amsterdam Droom massage Vivian 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NHbink

Wandelaar
95
29/08/22
25
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Droom massage in Amsterdam geweest.
Slingelandtstraat is dat.
Had een afspraak gemaakt om samen te zijn met Valeria, echter was er vlak voor mij iemand binnen gekomen die de vraag of hij een afspraak met haar had met "ja" beantwoorde. Aangezien er niet gecheckt werd onder welke naam had ik dus pech.
Vivian werd als alternatief aangeboden.
Niet echt mijn type ze heeft overduidelijk nep borsten en lippen. Maar toch ja gezegd voor 45 minuten ero massage. Nou massage was voor mij te soft. En ondanks dat ik aangaf dat het steviger mocht werd het niet beter. Ook het extra deel was niet erg goed. Veel glijmiddel en weinig interactie. Voor mij eenmalig
 
Laatst bewerkt:
Lastig te zeggen toch van 1 recensie. Zien er in ieder geval beter uit dan de dame na mijn eerste ervaring van deze salon. Is het proberen waard is mijn mening.
 
Ziet er ongelooflijk amateuristisch uit...lol
De marktplaats advertenties van Ruby zouden beter kunnen inderdaad. Ook heeft Droom massage geen website en toch is het er altijd druk als ik langskom. Mij helaas nog niet gelukt een afspraak met Valeria te maken. Ze is er doordeweeks vanaf middaguur tot in de avond is me wel al duidelijk inmiddels. Ook ik ben wel benieuwd naar eerste review van Valeria en ook of een andere wandelaar dezelfde ervaring zal hebben met Vivian als mij.
 
Ik ben bij Valeria geweest, ondanks dat de meid er het leukste uitziet van de groep ga ik niet nog een keer naar haar toe. Voornamelijk omdat de klik ontbrak, het voelde allemaal vrij zakelijk en ze lijkt er niet heel veel plezier in te hebben. Iets wat ik toch wel belangrijk vind. Communiceren gaat sowieso lastig aangezien ze geen Engels spreekt, ik heb nog geprobeerd om er met een vertaalappje wat gezelligs van te maken maar dat was tevergeefs.

Als laatste is ze niet helemaal puur natuur en dat vind ik ook altijd wel jammer.
 
Ik probeer een afspraak te maken via WhatsApp. Verloopt moeizaam...

Veel meer dan 'ja' en de foto van de prijslijst krijg ik er niet uit...

Ongetwijfeld een taal issue en/of voorzichtigheid, maar wel lastig zo😅

Iemand tips om tot duidelijke afspraken te komen met de juiste dame? Valeria of Vivian maakt me in dit stadium niet uit maar ik krijg nu de indruk dat ik kans loop op een random andere dame die wellicht beschikbaar is.

PB is ook welkom.
 
Herkenbaar, ik heb ook wel eens netjes gevraagd of ze ook een foto wouden sturen van de aanwezige dame(s), dit doen ze helaas niet. Ze willen gewoon dat je langskomt en als je meer info vraagt dan reageren ze niet meer. Overigens kun je er ook gewoon naartoe zonder afspraak.
 
Communicatie is altijd ruk bij droommassage, Ruby onderhoud dat. Soms is ze zelf bezig en dan reageert ze niet op berichten. Je moet gewoon de afgesproken tijd aanbellen heb ik begrepen....
 
Je kan daar inderdaad aangeven dat je met desbetreffende dame een afspraak hebt. Deze wordt dan geroepen. In het ergste geval kan je plaatsnemen in de wachtruimte of een andere dame kiezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan