Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag zag ik een Nederlandse van ik gok halverwege/eind twintig kamers bekijken met een beheerder en hoorde ik dat ze vanaf maandag aan de slag wil. Ben wel nieuwsgierig naar haar en of het een dag of avond/nachtshift is. Hoor het graag van jullie als jullie haar tegenkomen
als je er bij zegt bij welke raambuurt dat was wordt het denk ik makkelijker deze dame te vinden ;)
 
Is van Ruysdaelkade beter dan de wallen? Is het om een of andere reden speciaal? Vanwege de locatie en het gebrek aan privacy kan ik niet ronddwalen en de verzameling dames bekijken. Ik zoek input. Of ik wacht tot de winter om de dekking van het donker te gebruiken. Op zoek naar 25-30 jaar oud, Europees, gfe-type, vriendelijk
De Rdk is, overdag, verhoudingsgewijs beter bezet dan de Wallen (waar ik 's avonds vanwege de toeristen en de daar aan aangepaste prjjzen niet meer wandel). Er zijn op de Rdk 30-35 kamers op een klein stukje. Vanmiddag waren er 22 kamers in gebruik.
En op de Rdk hoef je niet snieks in dekking te gaan. Niemand valt je lastig én er zijn heel lieve vriendelijke jongere dames voor je beschikbaar! Succes hoor.😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan