Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hedoel deze dame. Misschien heb ik 139 gezegd waar het 141 kaner 2 is.

Ik hedoel deze dame. Misschien heb ik 139 gezegd waar het 141 kaner 2 is
Jatsee: jou melding is betrouwbaar, geen enkele twijfel daarover.

Ik heb mijn twijfels over bericht #19 in Roxanne 127LKS
Drie dagen werken is niks voor haar.
Komt normaal gesproken 2 a 3 maanden naar nederland om dan weer half jaar of jaar naar huis te gaan. Dan is 3 dagen pw werken niet logisch.
En omdat ze bijna dezelfde naam hebben en buiten de haarkleur nogal op elkaar lijken is verwisseling mogelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of zijn jullie in de war met de Roxana die samen met Katja op de Rdk 119 werkte, de kamers die nu verbouwd worden?

(EN vlgs mij bestaat 139 niet eens. Dat zal 141 met 143 moeten zijn ieder 2 kamers beneden en boven 🤣)

Gisteren overdag op de wallen zag ik wel een paar leuke dames. Omdat Lucia bezet was even een rondo gedaan. In de stoofsteeg kort gesproken met een Sloveense schone stonden er twee bij elkaar en op de OKS zag ik een dame die leek ontzettend veel op Anastasia Brokelyn. Was vorige week voor het eerst in de rosse buurt van Den Haag dat was niet veel op een zondagmiddag.

Gisteren overdag op de wallen zag ik wel een paar leuke dames. Omdat Lucia bezet was even een rondo gedaan. In de stoofsteeg kort gesproken met een Sloveense schone stonden er twee bij elkaar en op de OKS zag ik een dame die leek ontzettend veel op Anastasia Brokelyn. Was vorige week voor het eerst in de rosse buurt van Den Haag dat was niet veel op een zondagmiddag.
Op de Oks iets nieuws of bedoel je ONS

Weet iemand de naam van de dame die achter een van de ramen op de eerste verdieping van de Ruysdaelkade zit? Donker haar, Latijns Amerikaans uiterlijk, tattoo van vleugels op haar hals.

Gisteren bezocht maar weet niet of er al een recensie topic over haar is.

RDK 119 is ook weer in gebruik…
Normaal ga ik altijd overdag naar de RDK, maar vandaag was ik er vanavond.
Ik was verrast door het aantal latina dames en zag dames uit Venezuela, Cuba, Brazilie, DR en ook de Zuidafrikaanse donkere Tyra…lekker hoor.
Ook prijzen zijn prima te doen, meestal 50 voor pijpen, neuken en 2 standjes en likken 50 extra

Laatst bewerkt:
Weet iemand de naam van de dame die achter een van de ramen op de eerste verdieping van de Ruysdaelkade zit? Donker haar, Latijns Amerikaans uiterlijk, tattoo van vleugels op haar hals.

Gisteren bezocht maar weet niet of er al een recensie topic over haar is.
Op de Rdk 123 boven werkt Elena. Ze heeft zelfs een naambord .....
RDK 119 is ook weer in gebruik…
Normaal ga ik altijd overdag naar de RDK, maar vandaag was ik er vanavond.
Ik was verrast door het aantal latina dames en zag dames uit Venezuela, Cuba, Brazilie, DR en ook de Zuidafrikaanse donkere Tyra…lekker hoor.
Ook prijzen zijn prima te doen, meestal 50 voor pijpen, neuken en 2 standjes en likken 50 extra
Vandaag, overdag, alleen 2 stoelen en een bordje dag de kamers te huur zijn ...... geen dames dus nog.

Laatst bewerkt:
Hello i have been to the red light district in Amsterdam once while on holiday. Had fun with some girls in the main tourist area.

Can you recommend me some of the streets tourist won't know about or recommend good regular girls in Amsterdam where you locals like to go.

Weet iemand welke dame dat is op de oudekerkpleintje vanaf de warmoestraat oudekerpleintje 1e deur links mvg
Een donkere dame
Is erg lastig te begrijpen welke kamer je bedoelt, als je door de Enge Kerksteeg loopt of iets verder in de Warmoesstraat linksaf gaat. Op de plattegrond die je kunt vinden bij Raamprostitutie Amsterdam kun je het adres precies vinden, dan is het duidelijker. En was het overdag of in de avond?

@chello329 gelijk de 1e straat links vanuit warmoestraat vanaf CS was overdag op een doordeweekse dag 1e deur links
Ok dan bedoel je in de Enge Kerksteeg, of als je daar doorheen bent op het Oudekerksplein? Dan weet ik alleen dat de eerste kamer in die steeg vanaf de Warmoesstraat daar werkt in de avond vaak een Jessica, een Dominicaanse. Overdag ga ik wel regelmatig maar niet de kamers die je bedoelt. Succes!

Ok dan bedoel je in de Enge Kerksteeg, of als je daar doorheen bent op het Oudekerksplein? Dan weet ik alleen dat de eerste kamer in die steeg vanaf de Warmoesstraat daar werkt in de avond vaak een Jessica, een Dominicaanse. Overdag ga ik wel regelmatig maar niet de kamers die je bedoelt. Succes!
@chello329 klopt eerste kamer in die steeg vanaf warmoesstraat een klein kamertje met het bed achterin met een grote spiegel dit was overdag op ,n woensdag vorig jaar hopelijk werkse nog voor de prijs van 40euro

@chello329 klopt eerste kamer in die steeg vanaf warmoesstraat een klein kamertje met het bed achterin met een grote spiegel dit was overdag op ,n woensdag vorig jaar hopelijk werkse nog voor de prijs van 40euro
Ja dan weet ik precies welke kamer je bedoelt. De vrouw die er werkt ken ik niet, alleen zoals gezegd Jessica in de avond die ik wel eens bezocht heb. En die kamer is echt een afknapper, alles op een paar vierkante meter.

In de oudekennissteeg staat overdag op nummer 7 rechts (laatste raam) een blanke dame met normaal postuur beetje rossig haar, rode lippen en vriendelijke lach. Ze staat vaak met haar gezicht richting de oudezijdsachterburgwal, waardoor je ook een beetje haar billen kan zien. Weet iemand wie dit is?

Een vraagje voor de ervaren mannen hier, ik ben nog nooit eerder naar een DVP bij een raam geweest en had paar algemene vragen.

Kan je bij een dame ook gewoon terecht voor een simpele trekdate? Ik zoek geen seks namelijk. En hoeveel betaal je voor zoiets aan bv de Ruysdaelkade? En nog verschil tussen overdag en avond?

Verder geneer ik mij ook wel om daar overdag naar binnen te lopen en wil voorkomen dat ik daar buiten minuten lang sta te praten. Hoe gaat het in zijn werk? Je klopt op de ramen en vertelt dan nog voordat je naar binnen gaat wat je wilt? En je onderhandelt dan over de prijs oid? Of zijn de prijzen overal hetzelfde?

Kan je bij een dame ook gewoon terecht voor een simpele trekdate? Ik zoek geen seks namelijk. En hoeveel betaal je voor zoiets aan bv de Ruysdaelkade? En nog verschil tussen overdag en avond?

Tuurlijk. Het is net een winkel. Hoe meer je in je mandje doet, hoe meer je betaald. Op de Ruysdaelkade vragen veel dames 50 euro, dat is in feite de basisprijs voor "klaarkomen" maar elke dame mag\kan vragen wat ze wil. Als het 100 euro is zeg je bijv. dat je nog even verder kijkt en loop je weg.

Er zijn mannen die de dames alleen bezoeken om te praten, helemaal niks sexueels doen en "gewoon de tijd die ze binnen zijn betalen". Tot het andere uiterste met BDSM etc etc. De dames vinden "niets" gek, die hebben echt alles al een keer meegemaakt dus maak je wat dat betreft geen zorgen.

De meeste dames zullen wel doorhebben dat je wat zenuwachtig bent en proberen je gerust te stellen. Over het algemeen zijn ze vriendelijk, aardig en behulpzaam als je je respectvol gedraagt.

Verder geneer ik mij ook wel om daar overdag naar binnen te lopen en wil voorkomen dat ik daar buiten minuten lang sta te praten. Hoe gaat het in zijn werk? Je klopt op de ramen en vertelt dan nog voordat je naar binnen gaat wat je wilt? En je onderhandelt dan over de prijs oid? Of zijn de prijzen overal hetzelfde?

Aan de deur duurt heel kort. Ook omdat je weet wat je wil. Als je een leuke dame ziet en naar de deur loopt kijk je haar aan en zal ze deze iets opendoen en vragen "You want to come in" oid. Dan geef je aan "I just want a blow job" (pijpen) en zul je een prijs horen bijv. 50 euro. En zeg als je het niet te veel vind OK oid en mag je binnenkomen. Duurt misschien 10-15sec dus maak je daar geen zorgen over.

Eenmaal binnen kun je duidelijk maken dat je alleen afgetrokken wil worden.
Waarschijnlijk verwacht ze dan dat nadat jezelf even kort bij de wasbak te wassen naakt op je rug op het bed gaat liggen. Vanaf daar neemt zij het heft in handen en zal vragen wat je fijn vind en aan de slag gaan.

Laatst bewerkt:
Je kan er toch heen gaan?
Kan je zelf kijken of er een dame is naar jouw voorkeuren.
Overdag of s'avonds wanneer het helemaal vol met dames is.
Misschien iemand hier met een specifiekere aanbeveling?
Precies wat ik ook zou zeggen. Hij wil alleen zelf de moeite niet doen om er wat rond te lopen etc..
En ja! Die dames zijn er kijk maar rond Flinstone (Of is je kar soms stuk 🤪)

Terug
Bovenaan Onderaan