Volgens mij is het inderdaad bij de boomsteeg. Er is maar een passage toch? Ik zou echt eerst een foto moeten zien voor dat ik kan beoordelenPassage boomsteeg? Was t Ella?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij is het inderdaad bij de boomsteeg. Er is maar een passage toch? Ik zou echt eerst een foto moeten zien voor dat ik kan beoordelenPassage boomsteeg? Was t Ella?
Heel goed! Er werdzoveel niet relevant gepost dus werd het net een vuilnisbak.Waarom zijn er zoveel berichten verwijderd ?
Heb deze vraag ook al een paar weken geleden gesteld maar niemand schijnt het te weten.Weet iemand waar Lis van de RDK is gebleven?
Ben vaak op de RDK maar op de kamer van Lis staat nu op maandag idg de blonde dame die er normaliter van woensdag tot zondag staat. Maar omdat Lis er niet is staat ze er ook op maandag.Heb deze vraag ook al een paar weken geleden gesteld maar niemand schijnt het te weten.
Ze werkt nu alleen op vrijdag op de kamer van VickyWeet iemand waar Lis van de RDK is gebleven?
Dus nog geen einde van een lange carrière.Ze werkt nu alleen op vrijdag op de kamer van Vicky
Als je, overdag, oudere dames zoekt: Gov. Flinckstraat 2 ramen v.a. de Rdk. Achter en bij de Oude Kerk, in de Molensteeg en in de ONS in het Singelgebied. Genoeg keus dus......Zijn er voor de rest nog toppers , van 40/50+ in Amsterdam te vinden ??
Een soort oldtimerbeurs van het hoerenlopersbestaan dus.Als je, overdag, oudere dames zoekt: Gov. Flinckstraat 2 ramen v.a. de Rdk. Achter en bij de Oude Kerk, in de Molensteeg en in de ONS in het Singelgebied. Genoeg keus dus......