Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jonge dames?
en op de wallen ook jonge dames?
Kan alleen de oude dames op het oude kerkplein vinden die €50 vragen vroeger vroegen die 30/40.

Zo ja tot hoelaat? ongv? was er vgm ongv vanaf een uur of 16:00 en de dames kwamen pas tevoorschijn rond een uur of 19:00/20:00
maar was in het weekend ja.

Gelukkig geef je jezelf al antwoord op je vraag.

Maar ok, om het samen te vatten:

Ja de tijd in Amsterdam dat je bij de meest mooie en jonge dames voor 30 euro alles inclusief had en dat de oudere dames allemaal 50 vroegen, nou ja die tijd is voorbij.
De aantrekkelijke jonge dames vragen nu meer dan de oudere en wat steviger dames. Niemand hier snapt hoe dat kan en waarom het zo is, maar wen er maar aan want ik denk niet dat die droom dat je in Amsterdam voor 50 euro de mooiste dames voor het uitzoeken hebt ooit nog uit gaat komen.
 
Gelukkig geef je jezelf al antwoord op je vraag.

Maar ok, om het samen te vatten:

Ja de tijd in Amsterdam dat je bij de meest mooie en jonge dames voor 30 euro alles inclusief had en dat de oudere dames allemaal 50 vroegen, nou ja die tijd is voorbij.
De aantrekkelijke jonge dames vragen nu meer dan de oudere en wat steviger dames. Niemand hier snapt hoe dat kan en waarom het zo is, maar wen er maar aan want ik denk niet dat die droom dat je in Amsterdam voor 50 euro de mooiste dames voor het uitzoeken hebt ooit nog uit gaat komen.
Denk dat je me bericht verkeerd heb begrepen haha
De oudere vroegen vroeger 30/40 de jonge dames vroegen vroeger 50
Nu vragen de oude dames €50 en jonge dames €100
Hoewel hoor jonge dames wel regelmatig €100 voor half uur zeggen dat kreeg je voor €50 vgm niet.



Zag hier in het topic dat die ene gozer
op de Ruysdaalkade en in de middag nog wel jonge lekkere wijven pakt voor €50 dus hopelijk heb ik dan meer kans.
Misschien even zoeken op de berichten van pmh?
Gezien voornamelijk Ruysdaalkade en Den haag en allemaal €50
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan