Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mwah wallengebied is al tig jaar uitpeeswerk v toeristen, Doubletstraat was zeer laag, rest raambuurten al tig jaar zelfde prijs ondanks jaarlijkse inflatie in gewone leven dus ook vd dames in alles.
 
Snap het geklaag over de wallen heel goed... En idd veel dames zijn er goed in om slechte service te verlenen voor hoge prijzen... Maar heb ook enkele dames op de wallen zowel overdag als savonds die gewone tarieven hebben en gewoon goede service bieden......

Maar idd ze zijn op een hand te tellen helaas....
 
Recensies van?

Je doet al zolang ik hier op het forum zit niets anders dan met een clubje soortgenoten Amsterdam afzeiken waar je kan. Normaal gesproken reageer ik er al helemaal niet meer op.

Als je onder Amsterdam bij de topics kijkt vind je sinds 1 januari 2024 recensies van ca 100 dames, waarvan ca. 90% positief is. Dit geldt ook voor de in 2023 geplaatste recensies. De meeste dames met een slechte beoordeling hebben maar 1 recensie en zijn dus maar kort actief geweest. Geen enkele wandelstraat haalt een 100% score met alleen goede recensies. Amsterdam is net zo goed als de rest of zit er zeer dichtbij.

Toch blijf jij met je groepje gelijkgestemden bij elke vraag die gesteld wordt de dames in Amsterdam standaard afzeiken omdat de instapprijs 100 euro is bij een meestal uitstekende service.
Helaas denkt de forumleiding net zo negatief over Amsterdam als jij en je vriendjes, terwijl het nergens op slaat. Wanneer ze het er niet mee eens zouden zijn dan zou deze fake-info wel gestopt worden. Waarom laten ze anders hier mensen die NOOIT EN TE NIMMER op de Wallen komen dit topic zo negatief volschijten?

Betekent dat dat je op de Wallen in de niet op hoeft te passen? Overdag is het aanbod beperkt maar de service over het algemeen uitstekend hoewel er best een misser tussen kan zitten. In de avond en nacht is het meer oppassen maar een beetje ervaren wandelaar weet na een gesprekje aan de deur wel wat ie kan verwachten.

Zo slecht als jullie het voorstellen is het gewoon niet. De meesten van jullie komen nooit op de Wallen en hebben alleen een abbo op deze rubriek om de dames volledig onterecht een slechte naam te bezorgen.

Tot slot: En ook nog even de boel afzeiken omdat mensen geen recensies schrijven? Donder toch een end op man. Jij/Jullie lopen alleen maar negatief te doen over Amsterdam en waarschuwen iedereen er zo ver mogelijk vandaan te blijven. Dus waar heb je die recensies dan voor nodig?

Ik denk dat velen in Amsterdam net als ik geen recensies (meer) schrijven. Het is op dit deel van het forum alleen maar volledig onterecht negatief. En dan moeten wij gaan schrijven om jou tevreden houden? Hahaha. Never!!
 
Laatst bewerkt:
Op de Ruysdaelkade heb ik prima ervaringen op de Wallen nooit, dat is gewoon mijn ervaring, en schijnbaar nog aantal wandelaars, dat kan toch? Het is toch algemeen bekend dat velen daar hoge prijzen vragen voor beperkte tijd of geld bij vragen voor standaard zaken als bh uit, of beffen? Ik kan helaas mijn ervaringen daar niet anders benoemen, en doe dat ook niet.
 
Ik kan helaas mijn ervaringen daar niet anders benoemen, en doe dat ook niet.

Aangezien je graag anderen de maat neemt mbt recensies:

Zou je de linkjes naar jou recensies over je negatieve ervaringen op de Wallen hier even willen plakken?
Bij voorbaat dank. Daar hebben de andere forumleden ook wat aan.

Voor rest: Discussie wat mij betreft gesloten. Heb totaal geen zin met een stelletje negatievelingen in discussie te gaan. Er staan hier ontelbare berichten die aangeven hoe overtuigd jullie zijn van jullie gelijk. Dus is een discussie zinloos.
Normaal gesproken reageer ik niet op jullie en dat zal ik vanaf nu ook niet meer doen.
 
Snap het geklaag over de wallen heel goed... En idd veel dames zijn er goed in om slechte service te verlenen voor hoge prijzen... Maar heb ook enkele dames op de wallen zowel overdag als savonds die gewone tarieven hebben en gewoon goede service bieden......

Maar idd ze zijn op een hand te tellen helaas....
Ik wil ze graag uitproberen. Heb je een lijst met links?
 
Voor het eerst in jaren ben ik weer eens op de Wallen gaan lopen. :)

Even een vraag. Op de hoek Oudezijds Achterburgwal / Bloedstraat staat er een dame een boorde "Oral Vaginal Anal". Is dit een dame of trans? Weet iemand haar tarieven?

BVD!
Vandaag ook gespot, dacht bijna dat het een jonge Paula was, iemand een naam of meer info ? Het is een latina, zwart lang haar, strak lichaam denk ik en mooie kop.
 
Je doet al zolang ik hier op het forum zit niets anders dan met een clubje soortgenoten Amsterdam afzeiken waar je kan. Normaal gesproken reageer ik er al helemaal niet meer op.


Helaas denkt de forumleiding net zo negatief over Amsterdam als jij en je vriendjes, terwijl het nergens op slaat. Wanneer ze het er niet mee eens zouden zijn dan zou deze fake-info wel gestopt worden. Waarom laten ze anders hier mensen die NOOIT EN TE NIMMER op de Wallen komen dit topic zo negatief volschijten?



Zo slecht als jullie het voorstellen is het gewoon niet. De meesten van jullie komen nooit op de Wallen en hebben alleen een abbo op deze rubriek om de dames volledig onterecht een slechte naam te bezorgen.
1/ Een club soortgenoten.
Wij vormen geen club , wij zijn allemaal individuen die terecht over de toestanden op de Wallen klagen.

2/ Nooit en te nimmer op de Wallen komen.
Nou, bij me heb je het helemaal mis. Ik heb bijna 2 decennia in de Bethanienstraat gewoond en daarvoor heb ik tussen 1975 en 1980 op OZ Voorburgwal gewerkt. En ik kom nog steeds regelmatig op de Nieuwmarkt en ik kan natuurlijk onderweg waarnemen hoe geweldig de sfeer op de Wallen is en hoe aantrekkelijk en betrouwbaar de dames zijn. Niet dus, tegenwoordig zijn de Wallen puur nep.

3/ Erop uit om de dames onterecht een slechte naam te bezorgen.
Ik heb wat beters te doen dan mensen af te kraken maar verwacht van mij geen begrip of toegeeflijkheid voor dames die belachelijke prijzen vragen voor een prestatie van likmevestje en die zich nogal arrogant gedragen.
 
1/ Een club soortgenoten.
Wij vormen geen club , wij zijn allemaal individuen die terecht over de toestanden op de Wallen klagen.

2/ Nooit en te nimmer op de Wallen komen.
Nou, bij me heb je het helemaal mis. Ik heb bijna 2 decennia in de Bethanienstraat gewoond en daarvoor heb ik tussen 1975 en 1980 op OZ Voorburgwal gewerkt. En ik kom nog steeds regelmatig op de Nieuwmarkt en ik kan natuurlijk onderweg waarnemen hoe geweldig de sfeer op de Wallen is en hoe aantrekkelijk en betrouwbaar de dames zijn. Niet dus, tegenwoordig zijn de Wallen puur nep.

3/ Erop uit om de dames onterecht een slechte naam te bezorgen.
Ik heb wat beters te doen dan mensen af te kraken maar verwacht van mij geen begrip of toegeeflijkheid voor dames die belachelijke prijzen vragen voor een prestatie van likmevestje en die zich nogal arrogant gedragen.
Ik ben geboren en opgegroeid in de bloedstraat en wat jij vaststelt is 100% waar maar diegene die kritiek levert op jou weet waarschijnlijk niet hoe top het vroeger was en dat het nu gewoon een grote rippartij is wat niks meer met lekker neuken te maken heeft.
 
Je doet al zolang ik hier op het forum zit niets anders dan met een clubje soortgenoten Amsterdam afzeiken waar je kan. Normaal gesproken reageer ik er al helemaal niet meer op.

Als je onder Amsterdam bij de topics kijkt vind je sinds 1 januari 2024 recensies van ca 100 dames, waarvan ca. 90% positief is. Dit geldt ook voor de in 2023 geplaatste recensies. De meeste dames met een slechte beoordeling hebben maar 1 recensie en zijn dus maar kort actief geweest. Geen enkele wandelstraat haalt een 100% score met alleen goede recensies. Amsterdam is net zo goed als de rest of zit er zeer dichtbij.

Toch blijf jij met je groepje gelijkgestemden bij elke vraag die gesteld wordt de dames in Amsterdam standaard afzeiken omdat de instapprijs 100 euro is bij een meestal uitstekende service.
Helaas denkt de forumleiding net zo negatief over Amsterdam als jij en je vriendjes, terwijl het nergens op slaat. Wanneer ze het er niet mee eens zouden zijn dan zou deze fake-info wel gestopt worden. Waarom laten ze anders hier mensen die NOOIT EN TE NIMMER op de Wallen komen dit topic zo negatief volschijten?

Betekent dat dat je op de Wallen in de niet op hoeft te passen? Overdag is het aanbod beperkt maar de service over het algemeen uitstekend hoewel er best een misser tussen kan zitten. In de avond en nacht is het meer oppassen maar een beetje ervaren wandelaar weet na een gesprekje aan de deur wel wat ie kan verwachten.

Zo slecht als jullie het voorstellen is het gewoon niet. De meesten van jullie komen nooit op de Wallen en hebben alleen een abbo op deze rubriek om de dames volledig onterecht een slechte naam te bezorgen.

Tot slot: En ook nog even de boel afzeiken omdat mensen geen recensies schrijven? Donder toch een end op man. Jij/Jullie lopen alleen maar negatief te doen over Amsterdam en waarschuwen iedereen er zo ver mogelijk vandaan te blijven. Dus waar heb je die recensies dan voor nodig?

Ik denk dat velen in Amsterdam net als ik geen recensies (meer) schrijven. Het is op dit deel van het forum alleen maar volledig onterecht negatief. En dan moeten wij gaan schrijven om jou tevreden houden? Hahaha. Never!!

Het is zeker raar om een wallen buurt af te kraken als je er nog nooit geweest bent.
Stel je voor dat ik alle dames in bijvoorbeeld Duisburg ga afkraken. (ben er nog nooit geweest)
Als je klachten hebt over een buurt, schrijf dan een slechte recencie over de specifieke dame.
Daar is dit forum ook voor.
Misschien doen ze er wat mee.
 
Laatst bewerkt:
Het is zeker raar om een wallen buurt af te kraken als je er nog nooit geweest bent.
Op mij niet van toepassing.
Ik ben geboren en opgegroeid in de bloedstraat en wat jij vaststelt is 100% waar maar diegene die kritiek levert op jou weet waarschijnlijk niet hoe top het vroeger was en dat het nu gewoon een grote rippartij is wat niks meer met lekker neuken te maken heeft.
Inderdaad. Nu noem jij de Bloedstraat waar jij geboren en getogen bent. Jij weet dan als geen ander hoe bijzonder aantrekkelijk de dames waren die achter het raam in deze straat stonden. En je had ook nog waar voor je geld. Totdat je rond 2003/ 2005 een andere soort Ā« dames Ā» kreeg. Misschien doen ze ook goed werk maar als ouderwets hetero voel ik me helemaal niet door hen aangetrokken en ik vind vervelend dat ze het monopolie over de hele straat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vaak genoeg in amsterdam echter ging ik altijd naar de dames op de bethlehemsteeg, sint annedwarsstraat en trompettersteeg. Hier had je iets minder toeristen en dames die normale prijzen en service aanboden. Sinds het sluiten van deze straten heb ik het een paar keer geprobeerd op de andere straten. Dit was geen succes. Heeft er iemand tips of links naar dames die de moeite waard zijn om te bezoeken?
 
Op mij niet van toepassing.

Inderdaad. Nu noem jij de Bloedstraat waar jij geboren en getogen bent. Jij weet dan als geen ander hoe bijzonder aantrekkelijk de dames waren die achter het raam in deze straat stonden. En je had ook nog waar voor je geld. Totdat je rond 2003/ 2005 een andere soort Ā« dames Ā» kreeg. Misschien doen ze ook goed werk maar als ouderwets hetero voel ik me helemaal niet door hen aangetrokken en ik vind vervelend dat ze het monopolie over de hele straat hebben.
Ja al die transen die er nu zitten komt doordat in het einde van de jaren negentig een grote verandering van eigenaren van de ramen is geweest , toendertijd woonde raamexplotanten daar zelf ook dus was het belangrijk dat er mooie vrouwen achter de ramen zaten en dat de straat schoon bleef maar de laatste 25 jaar maakt dat de eigenaren niks meer uit als de ramen maar verhuurd zijn.Als ik nu door de bloedstraat loop doet het mij als mens pijn van wat er van geworden is en dat geld voor heel die buurt.
 
En ik kom nog steeds regelmatig op de Nieuwmarkt en ik kan natuurlijk onderweg waarnemen hoe geweldig de sfeer op de Wallen is en hoe aantrekkelijk en betrouwbaar de dames zijn. Niet dus, tegenwoordig zijn de Wallen puur nep.
Als je de Wallen van 20-30 jaar terug ook goed kent, dan moet je hetgeen @Gergovie zegt toch echt beamen. De Wallen anno 2024 lijken in niets op de Wallen van 1994-2004. Ik ken de Wallen van die tijd goed en het was nog een echte wandelbuurt. Ook toeristen, die zijn er altijd geweest maar bij lange na niet zoals nu. Toen had je als serieuze wandelaar een overvloed aan keuze. Veel dames, veel wandelaars en ook toeristen. Nu is het vooral een overvloed aan toeristen en een handjevol dames. De Wallen van nu teren op de roem en vergane glorie van 30 jaar geleden, vandaar dat de toeristen er blijven komen. Maar het is eerder een openluchtmuseum dan een wandelbuurt.
 
Als je de Wallen van 20-30 jaar terug ook goed kent, dan moet je hetgeen @Gergovie zegt toch echt beamen. De Wallen anno 2024 lijken in niets op de Wallen van 1994-2004. Ik ken de Wallen van die tijd goed en het was nog een echte wandelbuurt. Ook toeristen, die zijn er altijd geweest maar bij lange na niet zoals nu. Toen had je als serieuze wandelaar een overvloed aan keuze. Veel dames, veel wandelaars en ook toeristen. Nu is het vooral een overvloed aan toeristen en een handjevol dames. De Wallen van nu teren op de roem en vergane glorie van 30 jaar geleden, vandaar dat de toeristen er blijven komen. Maar het is eerder een openluchtmuseum dan een wandelbuurt.
Ja, als je een massage wil of wilt chillen kun je ook naar de masseuse gaan of het Vondelpark. Het is maar net wat jij zoekt in deze tijd.
Maar Hans als jij in 1994 al wandelde... Dan kan jij de vader zijn van de prostituees tegenwoordig of niet dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de wallen in Amsterdam een top tijd gehad in de jaren 90. Wat een pracht meiden stonden er toen met goede service. Er zaten toen ook veel Hollandse meiden tussen. Ik kom er nog wel eens maar ga er al jaren niet meer naar binnen. 80 % van de ramen zijn gesloten en diegene die er zitten die kleden de toeristen uit. Ja elke week komen er weer nieuwe dus ze hoeven geen klantenkring op te bouwen. 2 weken geleden nog geweest, dan loop ik een paar rondjes, ga op het terras een biertje drinken en later een hapje eten. Maar nooit meer naar binnen daar. Ga liever naar Antwerpen
 
Weet iemand of Sandy nog werkt in Amsterdam ? Ik ken haar van de Stoofsteeg, een kleine Thaise, stevige fake tits, getrouwd met een NL kickboxer, full trans volgens mij en zal nu ver in de 40 zijn, vroeger geile tijden mee beleefd.
 
Maar Hans als jij in 1994 al wandelde... Dan kan jij de vader zijn van de prostituees tegenwoordig of niet dan?
Dat zou allebei kunnen:) Maar ik bƩn niet hun vader of opa, zo is het en niet anders! Met dat soort gedachten hou ik me niet bezig. Dan kan ik niet met een jongere dame, want dat zou het mijn dochter of misschien wel mijn kleindochter kunnen zijn. Niet met een dame van mijn eigen leeftijd, want dat zou wel mijn zus kunnen zijn. En niet met een oudere dame, want dat zou wel mijn moeder kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan