Het was vrijdagmiddag.Weet je nog welke dag dat was?
Ik sprak aan de deur met haar…maar deed het met Claudia (zie recensie)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet was vrijdagmiddag.Weet je nog welke dag dat was?
Zo zou een buurvrouw zomaar kunnen zeggen dat bijvoorbeeld dat haar buurvrouw die bij het kinderdagverblijf werkt aan kinderen zit.Met een recensie kun je natuurlijk ook van alles zeggen
Wat heeft dat nou met een recensie over een dvp te maken?Zo zou een buurvrouw zomaar kunnen zeggen dat bijvoorbeeld dat haar buurvrouw die bij het kinderdagverblijf werkt aan kinderen zit.
Zonder enig bewijs en om haar zwart te maken.
De buurvrouw van het kinderdagverblijf haar naam is kapot en spant een rechtzaak aan.
De rechter moet dan bepalen of zij echt aan kinderen zit of dat het smaad/Laster is.
En wie was dit (beoordeling?)Als wandelaar in duitsland vandaag voor het eerst in mijn wandelcarriere op de wallen. Schrok van de prijzen op de wallen. Verder matige bezetting en eigenlijk maar 2 mooie meiden gezien waar ik over zat te twijfelen om na binnen te gaan.
Na lang twijfelen besloten om door te lopen naar het singelgebied.
Daar een superleuke letse in kinky outfit bezocht, helemaal mijn ding. Voelde gelijk goed, dus meteen voor iets meer tijd geboekt. Geen spijt van gehad, was een top bezoekje
Waar ontvangt die Kelly van der Veer tegenwoordig of is ze gestopt?dat had je haar natuurlijk even moeten vragen toen je haar zag staan... bijzonder kleine kans dat een van je mede forum leden dit weet, aangezien de meeste de wallen vermijden.
ontvangt niet. of ze staat in Den haag en anders is haar vaste stek gordijnsteeg op de wallen.Waar ontvangt die Kelly van der Veer tegenwoordig of is ze gestopt?
Heel goed van de Haagse dames op de kade vragen sommige dames echt belachelijke prijzen. maria bijv echt een lekker wijf zie mijn recensies. maar die vraagt nu voor alles erop en eraan 300 euro voor een uur. is wel echt een lekker wijf.Vandaag weer rondje gemaakt op de kade veel dames weinig wandelaars. Uiteindelijk weer bij Veroniq en vriendin uitgekomen en weer een leuk triootje gehad daarna even lekker zitten napraten. De vast dames op de kade lopen te klagen over nieuwe dames uit het Haagse die met goedkopere prijzen de boel verzoeken, iemand deze dames al gezien. Ik kon wel wat nieuwe gezichten zien maar ze niet zo snel linken aan het Haagse.
Maakt mij allemaal niet uit wat ze vragen. Heb mijn vaste dames en daar vermaak ik mij prima mee en voor normale prijzen zolang ik mijn trio kan doen met oa Veroniq voor 200 ben ik een blij man en alle drama daarom heen zoeken ze zelf maar uit.Heel goed van de Haagse dames op de kade vragen sommige dames echt belachelijke prijzen. maria bijv echt een lekker wijf zie mijn recensies. maar die vraagt nu voor alles erop en eraan 300 euro voor een uur. is wel echt een lekker wijf.
De ingang van La Vie en Rose in Goldbergersteeg (of Betlemsteeg?) is gesloten. Er hangt een briefje op de deur daar dat de ingang in de Warmoesstraat is. Ik ben er langs gelopen en zag dat La Vie en Rose een stripbar is geworden. Ik ben er niet in geweest. Geen idee of je moet betalen om toegang te hebben, verplicht iets moet bestellen en/of er DVP's te bezoeken zijn. Weet iemand dat?Ik ben al langere tijd niet meer in Amsterdam geweest. Is La vie en rose nog een ding op de wallen of zijn ze ermee gestopt?
Is ze soms ook in Antwerpen? Of weet je dat niet? Dat zei ze vorige keer dat ze tijdens corona in Antwerpen werkte.In Den Haag is ze maar heel weinig, in Amsterdam waarschijnlijk Gordijnensteeg.Recensie - Kelly (Post Op), Den Haag, Rose passage 37 k2
Van het weekend voor de tweede keer bij Kelly geweest. De eerste keer was een geile bedoeling, nu vond ik het erg gemaakt en te gehaast. Leuk voor een keer of twee om haar te neuken terwijl je haar van tv kent. Vanaf nu loop ik een raampje verder...www.girlsreview.nl
Misschien nu wel? Las paar dagen geleden een post op haar instagram dat zij aan nieuwe hoofdstuk begint en daarbij stond locatie Antwerpen. Deze post is intussen al verwijderdwerkt niet in Antwerpen alleen in Den haag of Adam
Die hoek zit vol met rijpere dames.
Bedoel je de dame die als je langs loopt altijd ijverig op het raam tikt en wenkt of je bij de deur wil komen? Die staat er inmiddels al best wel een tijd op dat adres.
Als je onder nr 7 geen recensie kan vinden dan denk ik niet dat je ervaringen zult vinden.