Toevalligbeland
Vaste klant
Wanneer werkt zij vooral? En heeft u een aanwijzing van adres?En stella heeft echt een mooie kut. Lekker rozige lippen en ze voelt lekker aan tijdens neuken. Lekker strak om je pik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWanneer werkt zij vooral? En heeft u een aanwijzing van adres?En stella heeft echt een mooie kut. Lekker rozige lippen en ze voelt lekker aan tijdens neuken. Lekker strak om je pik
En ze is er één van de (oude garde) van de Wallen. En ze heeft ook heel veel ervaringEn stella heeft echt een mooie kut. Lekker rozige lippen en ze voelt lekker aan tijdens neuken. Lekker strak om je pik
als het goed is Spuistraat 17 Eva als je haar 70 euro betaald pijpt ze je zonder condoom als je erom vraagt en als je geluk hebt kun je lekker met haar tongzoenenVraagje: Welke dames op Wallen of in Singelkwartier doen aan Pijpen en/of Russisch zonder condoom?
Voorkeur voor avond, overdag mag ook.
Spuistraat 15 (linker raam) staat Evaals het goed is Spuistraat 17 Eva als je haar 70 euro betaald pijpt ze je zonder condoom als je erom vraagt en als je geluk hebt kun je lekker met haar tongzoenen
die 1 Euro parkeren klopt wel bij P+R in de Rai, echter moet je ook een speciaal OV kaartje kopen, kost een paar euro. Alles bij elkaar veel goedkoper dan b.v. parkeren in de Bijenkorf a 8 euro per uur ;-)
en met de Metro ben je vanaf de Rai in no time op de Nieuwmarkt.
In Noord is er ook een P+R
Dure grap parkeren bij de BijenkorfWat een gedoe man @Stouterd Maar goed ieder zijn ding.ik betaal dan liever wat meer bij de bijenkorf en dan ben ik er zo
Ja dat is waarValt toch mee @zero twenty als je snel je auto parkeert en dan een dame zoekt voor max een uur of effe snel snel 20 min. Dan valt het toch mee? Kijk als je uren in de stad gaan lopen en dan voor een paar uur moet betalen dan is het een dure grap. Maar voor een wip valt het mee.
Daar hebben de dames geen invloed op, zijn de regels van de stad.Voor mijn gevoel ligt de drukte piek in de stad juist tussen 15 en 23 uur. Zeker op doordeweekse dagen.