- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
vorige week een bezoekje gebracht aan A1 massage te Hasselt. Ik had de keuze uit Amore, Sharon of Michelle.
Ik vond Amore wel een knappe masseuse, dus keuze viel op haar.
Op de kamer beide uit de kleren, douche genomen en plaatsgenomen op de massagetafel, op mn buik.
Amore begon met een zachte massage met zalige warme olie. De massage ging over in een b2b waarbij ik haar lekker zachte en warme lichaam over mn rug voelde glijden.
Omgedraaid en verder massage gekregen van de knappe Amore. Het duurde niet lang alvorens ze me een Franse massage gaf, met de nodige afwisseling en lekker diep. Ondertussen kreeg ik ook haar nat sappig poesje aangeboden om te likken. Al vele poesjes gelikt maar het poesje van Amore smaakte toch we echt zoet.
Tot slot heeft ze me nog een leuke afsluiter bezorgd zodat ik voldaan terug naar de douche kon.
Zeer blij kennis te mogen maken met Amore. Ik zal haar zeker nog opzoeken.
Ik vond Amore wel een knappe masseuse, dus keuze viel op haar.
Op de kamer beide uit de kleren, douche genomen en plaatsgenomen op de massagetafel, op mn buik.
Amore begon met een zachte massage met zalige warme olie. De massage ging over in een b2b waarbij ik haar lekker zachte en warme lichaam over mn rug voelde glijden.
Omgedraaid en verder massage gekregen van de knappe Amore. Het duurde niet lang alvorens ze me een Franse massage gaf, met de nodige afwisseling en lekker diep. Ondertussen kreeg ik ook haar nat sappig poesje aangeboden om te likken. Al vele poesjes gelikt maar het poesje van Amore smaakte toch we echt zoet.
Tot slot heeft ze me nog een leuke afsluiter bezorgd zodat ik voldaan terug naar de douche kon.
Zeer blij kennis te mogen maken met Amore. Ik zal haar zeker nog opzoeken.