Recensie Amora, Diepenbeek/Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PTSD

Newbie
7
28/03/24
9
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amora-10/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Amora al 3x bezocht de laatste twee weken en dacht toch een review te schrijven.
Ik heb tot nu toe meestal wel goede ervaringen met transvrouwen, maar deze stak er wel boven uit. Is heel vrouwelijk en echt een super lieve meid.

Een afspraak maken ging vlot, ze antwoordt vrij snel. Ik had geboekt voor een uur gewone seks dus 150€.
Eenmaal aangekomen kon ik snel naar binnen. Ik vind ze in het echt mooier dan op de foto's, ze komt op de foto's nogal serieus over, maar ze is wel vriendelijk en goedlachs.
Een minpuntje is de communicatie. Engels kan ze echt nog totaal niet (ze is aan het oefenen maar dat gaat nog lang duren). Alle communicatie is via google translate.
In het begin eerst geknuffeld en gekust, dat doet ze echt goed.
Dan hebben we elkaar gepijpt. Ze is erg gesteld op haar hygiene en wou wel altijd een condoom gebruiken bij mij, geen probleem mee. Bij haar mocht ik wel zonder condoom pijpen.
Dan over naar seks, ze heeft zelf liever ontvangend (passief) dan actief, maar ze deed ook actief. Na verschillende hoekjes van de kamer te hebben gezien, kwam ze uiteindelijk klaar over haar lichaam. Dan zelf ook klaargekomen. We hebben ons dan gedouched en achteraf nog leuk gebabbeld en geknuffeld. Ik ben uiteindelijk ook wat langer dan een uur mogen blijven.

Ze zei dat ze ook aan domination deed en afhankelijk van de andere dames op haar locatie ook soms trios, ik heb hier zelf geen ervaring mee met haar, maar ik geeft het maar mee.

Deze week blijft ze nog in Diepenbeek, maar vanaf volgende week zit ze Hasselt, haar plan was om nog een tijdje in Belgie te blijven.

Conclusie: een echte aanrader, heb haar meermaals bezocht en ga dit blijven doen zolang ze in de buurt is.

Terug
Bovenaan Onderaan