Recensie Amira een spetter, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

XyesXno

Newbie
21
27/10/24
13
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amira-hot-sexy.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Amira in Brussel opgezocht
Het was buitengewoon
Ze is om te beginnen bloedmooi
en enthousiast en een babbelaar
Alles aan haar is natuur …een paar majestueuze borsten
Ze laat zich kompleet gaan en het moest ervan komen
zonder ….🤪🥴💥
naderhand daarvoor opgelegd
Een van mijn beste ervaringen
Het helpt natuurlijk als je twee uur neemt
Geen klokkijkster overigens
Grote rookster maar je merkt er niks van
Zodra ze terug in Brussel is ga ik zeker terug
Een waanzinswijf

Moet een andere Amira geweest zijn : deze was totaal passief , excuseerde zich in het begin onnodig overvloedig omdat ze ( ocharme ) 2 minuten na de afgesproken tijd me kon ontvangen ( who cares ) Een manipulatietactiek bleek achteraf om een sfeer van fake goodwill te creëren zodat een ' brave ' klant als ik later minder de neiging zou hebben om haar wanprestatie zeer negatief te beoordelen. Deze vrouw is een type dat probeert met zo weinig mogelijk actie in zo min mogelijk tijd een goedbedoelende bezoeker te bedotten. Overdreven assertieve kltzkn zullen spontaan veel meer van haar gedaan krijgen. De wereld op zijn kop. Een grondige hekel heb ik aan dit soort mensen. Oh ja , ze gaf wel een degelijke handjob. Na amper 28 minuten ( van het betaalde uur ) stond ik terug buiten. Geen probleem , ik wou er ook geen minuut langer blijven.

Rare verhalen zijn dat…
Begrijp het niet goed
Misschien moet ik dat zelf eens testen of ze dezelfde is als in Brussel…
Ik ben pas op 23/12 uit vakantie terug en ze had mij verteld dat ze naar de familie en haar twee kinderen ging in Roumenie( want ze is geen Spaanse…waarom ze daarover loog was mij niet duidelijk?)
Een sessie van 350€ doet ze allicht niet elke dag ook ?
En ik zie dat ze in Leuven sex zonder heeft geschrapt, terwijl ze me verzekerde dat dit haar het meeste opwondt… wordt vervolgd allicht in het nieuwe jaar

Rare verhalen zijn dat…
Begrijp het niet goed
Misschien moet ik dat zelf eens testen of ze dezelfde is als in Brussel…
Ik ben pas op 23/12 uit vakantie terug en ze had mij verteld dat ze naar de familie en haar twee kinderen ging in Roumenie( want ze is geen Spaanse…waarom ze daarover loog was mij niet duidelijk?)
Een sessie van 350€ doet ze allicht niet elke dag ook ?
En ik zie dat ze in Leuven sex zonder heeft geschrapt, terwijl ze me verzekerde dat dit haar het meeste opwondt… wordt vervolgd allicht in het nieuwe jaar

Ze adverteert met duidelijk foto's, dus het zou toch duidelijk moeten zijn of het inderdaad telkens over dezelfde dame gaat, niet?

Waarom denk je dat ze niet elke dag een sessie doet zoals jij beschreef?

Het gaat om rondreizende professionals, dus die boeken de ene klant na de andere hoor; hoe meer hoe liever, toch?

Ja natuurlijk hoe meer hoe liever , maar een sessie
van 350 doet ze allicht liever dan 5 van 70 bedoel ik
en 5 van 350 per dag lijkt me niet echt realistisch om dat te veronderstellen.

Velen nemen als test een 1/2 uur of
hooguit een uur. Ik had aan de telefoon een goed en lang vraaggesprek over tongzoenen en pzc met prst msg
( erg belangerijk voor mij!)
en kondigde dus aan dat ik 2 uur wou blijven toen ze daar met vanzelfsprekendheid positief op antwoordde,
met het bekende resultaat!

Toen ze de deur opendeed was ik meteen verkocht
door haar schoonheid haar enthousiasme en perfect lichaam ( ze heeft ook echt geile natuurlijke borsten en weet ze te gebruiken ,ze is een beetje kleiner dan de foto's suggereren)
nog voor ze me een seconde later een tong draaide van het jewelste.

Ik vindt , als het echt dezelfde is ( en ja het zijn echt haar foto's , ik vindt ze in het echt nog mooier zelfs)
deze tegenstelling en afknapper van Gunter zelf ook heel raar… en er spreekt ( begrijpelijk)
grote afkeer uit zijn verslag
dat was dan misschien wederzijds .??

En ik ben zeker geen adonis en 75 jaar oud …
Misschien heeft ze een voorkeur voor oudere
mannen., wie zal het zeggen

We hadden ook nog een heel leuk gesprek over haar familie en kinderen die ze mij op haar mobieltje liet zien…toen kwam het eruit dat ze eigenlijk Roemeense was.

Persoonlijk denk ik dat ze sterk reageert op haar eigen voorkeur en afgaat als een gieter als de klant haar niet aanstaat…maar ook omgekeerd

Je kan dus blijkbaar dikke pech hebben of in de zevende hemel terecht komen, niet echt professioneel, maar persoonlijk vind ik dat geen nadeel( zal wel!,)
want dan blijft er dan toch nog iets spontaans over ipv een fakende fuckmachine die haar gevoelens heeft gedumpt voor de poen.

Misschien zit ze nog niet lang genoeg in het vak om zo afgestompt te zijn dat het haar niet meer kan schelen wie er op daagt.

Ze zei dat ze voordien ergens in een stripclub had gewerkt met lapdans en zo …maar "no touch "
maar dat bracht niet genoeg op om haar kinderen te onderhouden zei ze erg emotioneel

Aan het einde kreeg ik haar email en ze zei:": schrijf me en vergeet me niet …" maw …kom terug

Misschien allemaal manipulatie , maar mij hoor je uiteraard niet klagen en als ze hier blijft ga ik zeker terug, maar dat zal 2025 worden vrees ik

Ja natuurlijk hoe meer hoe liever , maar een sessie
van 350 doet ze allicht liever dan 5 van 70 bedoel ik
en 5 van 350 per dag lijkt me niet echt realistisch om dat te veronderstellen.

Velen nemen als test een 1/2 uur of
hooguit een uur. Ik had aan de telefoon een goed en lang vraaggesprek over tongzoenen en pzc met prst msg
( erg belangerijk voor mij!)
en kondigde dus aan dat ik 2 uur wou blijven toen ze daar met vanzelfsprekendheid positief op antwoordde,
met het bekende resultaat!

Toen ze de deur opendeed was ik meteen verkocht
door haar schoonheid haar enthousiasme en perfect lichaam ( ze heeft ook echt geile natuurlijke borsten en weet ze te gebruiken ,ze is een beetje kleiner dan de foto's suggereren)
nog voor ze me een seconde later een tong draaide van het jewelste.

Ik vindt , als het echt dezelfde is ( en ja het zijn echt haar foto's , ik vindt ze in het echt nog mooier zelfs)
deze tegenstelling en afknapper van Gunter zelf ook heel raar… en er spreekt ( begrijpelijk)
grote afkeer uit zijn verslag
dat was dan misschien wederzijds .??

En ik ben zeker geen adonis en 75 jaar oud …
Misschien heeft ze een voorkeur voor oudere
mannen., wie zal het zeggen

We hadden ook nog een heel leuk gesprek over haar familie en kinderen die ze mij op haar mobieltje liet zien…toen kwam het eruit dat ze eigenlijk Roemeense was.

Persoonlijk denk ik dat ze sterk reageert op haar eigen voorkeur en afgaat als een gieter als de klant haar niet aanstaat…maar ook omgekeerd

Je kan dus blijkbaar dikke pech hebben of in de zevende hemel terecht komen, niet echt professioneel, maar persoonlijk vind ik dat geen nadeel( zal wel!,)
want dan blijft er dan toch nog iets spontaans over ipv een fakende fuckmachine die haar gevoelens heeft gedumpt voor de poen.

Misschien zit ze nog niet lang genoeg in het vak om zo afgestompt te zijn dat het haar niet meer kan schelen wie er op daagt.

Ze zei dat ze voordien ergens in een stripclub had gewerkt met lapdans en zo …maar "no touch "
maar dat bracht niet genoeg op om haar kinderen te onderhouden zei ze erg emotioneel

Aan het einde kreeg ik haar email en ze zei:": schrijf me en vergeet me niet …" maw …kom terug

Misschien allemaal manipulatie , maar mij hoor je uiteraard niet klagen en als ze hier blijft ga ik zeker terug, maar dat zal 2025 worden vrees ik
Update over Amira : omdat je zo oprecht verbaasd overkwam heb ik nog eens de foto's van Amira goed bekeken + heb andere advertenties op redlights over Leuven nagezien. Er blijkt één te bestaan met een vrouw die helemaal lijkt op die waarmee ik zo'n slechte date had : Emma. Een ' Griekse '. Ze moeten in hetzelde gebouw zitten. Ik begin sterk een vermoeden te krijgen dat ik met deze zo'n desastreuze ontmoeting gehad heb. Ofwel wisselen ze dan klanten uit ...ofwel heeft deze Emma haar ' vriendin ' misleid. Buiten dat ik vermelde dat ze zich overvloedig excuseerde over een luttele 2 minuten te laat zijn , was er ook een raar verhaal over een ' verwisseling ' van telefoon. Heeft deze Emma Amira's klant ingepikt omdat ik daar toevallig was? Ze kwam alleszins uit iemand anders' kamer. Of hebben ze het onderling afgesproken ? Het zou me met deze vrouw ( Emma ) niet verbazen als het het eerste was , dus inpikken van klant. Dom van mij ook om niet beter op te letten met de gelijkenis met de Foto's. Als Amira niet medeschuldig is , verdient ze een verontschuldiging van mij , natuurlijk.

Zelf ook een beetje gezocht ….
Is dit je Griekse Emma ??
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/now-baby-7.html. ??

Dan zou je je toch die tatoo op de voorkant van haar rechter schouder moeten herinneren…Amira heeft alléen tatoos op de zijkant van haar billen

Qua silhouet zou Emma met zwart haar ook en flinke borsten voor Amira kunnen doorgaan op papier ( foto's)maar ze is wel een stuk molliger, bovendien heeft ze " maar" een C cup terwijl Amira slanker is in haar taille en een opvallend stevige D cup heeft.

Emma heeft op de foto een rechter lichaam bijna zonder taille, terwijl Amira een sterk uitgesproken korte sterk ingesneden hoge taille heeft daarop een zwaar naar achter welvende kont en eindeloos lange benen, langer dan haar bovenlichaam

Ze ziet eruit als een perfect gesculpteerd standbeeld
Vooral die borsten zijn opvallend :ze heeft een opvallende S figuur: sterk , haast afrikaanse cambrure met ook een ronde "D" kont zonder daarvoor moeite te moeten doen in houding

Na die welkomst tong heb ik haar van me afgeduwd en gevraagd dat ze in die grote kamer eens zou paraderen : een lust voor het oog met haar 20 cm hoge hakken.🤪🤪

Door haar verleden als stripper in Roemenie weet ze perfect wat ze moet doen om haar silhouet voor altijd in je hersenen te branden

Spijtig dat ik er niet ben dat intrigeert mij echt,ik zou anders eens een toerke naar Leuven doen!

Amira heeft een duidelijke aanhankelijke en vertrouwende persoonlijkheid misschien zelfs een tikkeltje naief
Het zou kunnen dat ze zich van die Griekse ( waar ze misschien kamers mee deelt?) heeft laten inpakken

Pech gehad…misschien moet je het nog eens prberen ??

en als ik iets mag suggereren …een beetje beter opletten wat moeilijk is als men met ziin ballen denkt en een geile pik je bewustzijn vernauwt

Probeer de truuc eens van het laten wandelen dat geeft je de kans ze goed in je op te nemen

Dat is voor mij een standaard test ,

Het is al gebeurd dat ik dan terug wegging omdat die lichaamsbeweging al veel verraadt van wat er je te wachten staat en als je dat niet geiler maakt dan ga je beter weg…ik leg dan 20€ op tafel en bedank vriendelijk voor de vertoning

Amira ?: dat was een echte show :
eerst een rondje draaien, zelfs een pirouette halfweg, zodat ik heel haar omtrek kon bekijken, zoals op de catwalk, dan terug zich aan mij geplakt ,haar rechterbeen hoog opgeheven met de binnenkant van haar bil wrijvend aan mijn flank langs, haar bekken stevig tegen mij en haar linkerhand op mijn
ballen en rechterarm rond mijn nek tong diep in mijn mond…en hup ….terug rondje , dan halfweg op de grond op haar buik recht in mijn ogen kijkend, naar me toekruipend , hop…..haar slip eruit en op het bed met haar benen wijd open haar vagina aanbiedend met haar bekken in de lucht op haar ellebogen steunend,
Haar bovenlichaam en hoofd naar achter
Ze liet er niet de minste twijfel over bestaan wat ze van plan was…. De poen lag toen meteen op tafel

Je ziet ook meteen wie er goed in z'n vel zit en met haar lichaam weg weet , en echt wat van je wil buiten het geld, gespeeld of niet ….
Als ik eraan denk dan krijg ik weer een erectie

Een moordgriet die Amira
Ik wil ze best voor mezelf houden, maar ik weet dat ik ze daarmee geen dienst bewijs….

Laatst bewerkt:
Zelf ook een beetje gezocht ….
Is dit je Griekse Emma ??
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/now-baby-7.html. ??

Dan zou je je toch die tatoo op de voorkant van haar rechter schouder moeten herinneren…Amira heeft alléen tatoos op de zijkant van haar billen

Qua silhouet zou Emma met zwart haar ook en flinke borsten voor Amira kunnen doorgaan op papier ( foto's)maar ze is wel een stuk molliger, bovendien heeft ze " maar" een C cup terwijl Amira slanker is in haar taille en een opvallend stevige D cup heeft.

Emma heeft op de foto een rechter lichaam bijna zonder taille, terwijl Amira een sterk uitgesproken korte sterk ingesneden hoge taille heeft daarop een zwaar naar achter welvende kont en eindeloos lange benen, langer dan haar bovenlichaam

Ze ziet eruit als een perfect gesculpteerd standbeeld
Vooral die borsten zijn opvallend :ze heeft een opvallende S figuur: sterk , haast afrikaanse cambrure met ook een ronde "D" kont zonder daarvoor moeite te moeten doen in houding

Na die welkomst tong heb ik haar van me afgeduwd en gevraagd dat ze in die grote kamer eens zou paraderen : een lust voor het oog met haar 20 cm hoge hakken.🤪🤪

Door haar verleden als stripper in Roemenie weet ze perfect wat ze moet doen om haar silhouet voor altijd in je hersenen te branden

Spijtig dat ik er niet ben dat intrigeert mij echt,ik zou anders eens een toerke naar Leuven doen!

Amira heeft een duidelijke aanhankelijke en vertrouwende persoonlijkheid misschien zelfs een tikkeltje naief
Het zou kunnen dat ze zich van die Griekse ( waar ze misschien kamers mee deelt?) heeft laten inpakken

Pech gehad…misschien moet je het nog eens prberen ??

en als ik iets mag suggereren …een beetje beter opletten wat moeilijk is als men met ziin ballen denkt en een geile pik je bewustzijn vernauwt

Probeer de truuc eens van het laten wandelen dat geeft je de kans ze goed in je op te nemen

Dat is voor mij een standaard test ,

Het is al gebeurd dat ik dan terug wegging omdat die lichaamsbeweging al veel verraadt van wat er je te wachten staat en als je dat niet geiler maakt dan ga je beter weg…ik leg dan 20€ op tafel en bedank vriendelijk voor de vertoning

Amira ?: dat was een echte show :
eerst een rondje draaien, zelfs een pirouette halfweg, zodat ik heel haar omtrek kon bekijken, zoals op de catwalk, dan terug zich aan mij geplakt ,haar rechterbeen hoog opgeheven met de binnenkant van haar bil wrijvend aan mijn flank langs, haar bekken stevig tegen mij en haar linkerhand op mijn
ballen en rechterarm rond mijn nek tong diep in mijn mond…en hup ….terug rondje , dan halfweg op de grond op haar buik recht in mijn ogen kijkend, naar me toekruipend , hop…..haar slip eruit en op het bed met haar benen wijd open haar vagina aanbiedend met haar bekken in de lucht op haar ellebogen steunend,
Haar bovenlichaam en hoofd naar achter
Ze liet er niet de minste twijfel over bestaan wat ze van plan was…. De poen lag toen meteen op tafel

Je ziet ook meteen wie er goed in z'n vel zit en met haar lichaam weg weet , en echt wat van je wil buiten het geld, gespeeld of niet ….
Als ik eraan denk dan krijg ik weer een erectie

Een moordgriet die Amira
Ik wil ze best voor mezelf houden, maar ik weet dat ik ze daarmee geen dienst bewijs….
Ja , dat is ze. Ik had de link al boven mijn commentaar gezet , maar dat was misschien te onduidelijk. Je brengt me echt wel in de verleiding om nog eens te proberen.

Wat er met mij is gebeurd is natuurlijk geen garantie voor iemand anders…maar laat je niet doen probeer de test, en als het je niet aanstaat ga dan weg.

Er speelt zoveel…direct sympathie voor elkaar of niet, een slechte dag met slecht nieuws van het thuisfront …weet ik veel ?

Maar dit keer zal je toch wel weten of je weer Emma aan de haak hebt ….vertrek dan gewoon
Daartoe zijn er velen niet in staat, met alle gevolgen vandien…
Ja , dat is ze. Ik had de link al boven mijn commentaar gezet , maar dat was misschien te onduidelijk. Je brengt me echt wel in de verleiding om nog eens te proberen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan