Zelf ook een beetje gezocht ….
Is dit je Griekse Emma ??
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/now-baby-7.html. ??
Dan zou je je toch die tatoo op de voorkant van haar rechter schouder moeten herinneren…Amira heeft alléen tatoos op de zijkant van haar billen
Qua silhouet zou Emma met zwart haar ook en flinke borsten voor Amira kunnen doorgaan op papier ( foto's)maar ze is wel een stuk molliger, bovendien heeft ze " maar" een C cup terwijl Amira slanker is in haar taille en een opvallend stevige D cup heeft.
Emma heeft op de foto een rechter lichaam bijna zonder taille, terwijl Amira een sterk uitgesproken korte sterk ingesneden hoge taille heeft daarop een zwaar naar achter welvende kont en eindeloos lange benen, langer dan haar bovenlichaam
Ze ziet eruit als een perfect gesculpteerd standbeeld
Vooral die borsten zijn opvallend :ze heeft een opvallende S figuur: sterk , haast afrikaanse cambrure met ook een ronde "D" kont zonder daarvoor moeite te moeten doen in houding
Na die welkomst tong heb ik haar van me afgeduwd en gevraagd dat ze in die grote kamer eens zou paraderen : een lust voor het oog met haar 20 cm hoge hakken.
Door haar verleden als stripper in Roemenie weet ze perfect wat ze moet doen om haar silhouet voor altijd in je hersenen te branden
Spijtig dat ik er niet ben dat intrigeert mij echt,ik zou anders eens een toerke naar Leuven doen!
Amira heeft een duidelijke aanhankelijke en vertrouwende persoonlijkheid misschien zelfs een tikkeltje naief
Het zou kunnen dat ze zich van die Griekse ( waar ze misschien kamers mee deelt?) heeft laten inpakken
Pech gehad…misschien moet je het nog eens prberen ??
en als ik iets mag suggereren …een beetje beter opletten wat moeilijk is als men met ziin ballen denkt en een geile pik je bewustzijn vernauwt
Probeer de truuc eens van het laten wandelen dat geeft je de kans ze goed in je op te nemen
Dat is voor mij een standaard test ,
Het is al gebeurd dat ik dan terug wegging omdat die lichaamsbeweging al veel verraadt van wat er je te wachten staat en als je dat niet geiler maakt dan ga je beter weg…ik leg dan 20€ op tafel en bedank vriendelijk voor de vertoning
Amira ?: dat was een echte show :
eerst een rondje draaien, zelfs een pirouette halfweg, zodat ik heel haar omtrek kon bekijken, zoals op de catwalk, dan terug zich aan mij geplakt ,haar rechterbeen hoog opgeheven met de binnenkant van haar bil wrijvend aan mijn flank langs, haar bekken stevig tegen mij en haar linkerhand op mijn
ballen en rechterarm rond mijn nek tong diep in mijn mond…en hup ….terug rondje , dan halfweg op de grond op haar buik recht in mijn ogen kijkend, naar me toekruipend , hop…..haar slip eruit en op het bed met haar benen wijd open haar vagina aanbiedend met haar bekken in de lucht op haar ellebogen steunend,
Haar bovenlichaam en hoofd naar achter
Ze liet er niet de minste twijfel over bestaan wat ze van plan was…. De poen lag toen meteen op tafel
Je ziet ook meteen wie er goed in z'n vel zit en met haar lichaam weg weet , en echt wat van je wil buiten het geld, gespeeld of niet ….
Als ik eraan denk dan krijg ik weer een erectie
Een moordgriet die Amira
Ik wil ze best voor mezelf houden, maar ik weet dat ik ze daarmee geen dienst bewijs….