Johnny Walk
Meubelstuk
Ja een chagarijnige ongeinteresseerde blik heeft ze, ook niet echt slank, en begreep dat ze niet een zus van Beatrice is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zeg maar wat ze tegen mij vertelde. En als je goed kijkt ben ik zeker dat het zussen zijnJa een chagarijnige ongeinteresseerde blik heeft ze, ook niet echt slank, en begreep dat ze niet een zus van Beatrice is
Je hebt meer kans dat een haan een ei legt , dan dat een dvp de waarheid verteld..Ik zeg maar wat ze tegen mij vertelde. En als je goed kijkt ben ik zeker dat het zussen zijn
Bekijk ze dan maar eens goedJe hebt meer kans dat een haan een ei legt , dan dat een dvp de waarheid verteld..
Het zijn dan misschien geen zussen, maar er is duidelijk een sterke bloedverwantschap. Ze lijken namelijk inderdaad heel sterk op elkaar.Ik zeg maar wat ze tegen mij vertelde. En als je goed kijkt ben ik zeker dat het zussen zijn
Dat wil natuurlijk totaal niets zeggen. Ik ken meer (zogenaamde) zussen en goede vriendinnen die niet samen naar huis gaan. Met wie ze wel of niet naar huis gaan hangt veel meer af van wie er bij hun in de buurt woont, of waar ze mee samen wonen.Het zijn GEEN zussen, o.a. aan het einde van de dag gaat Beatrice altijd samen meteen andere DVP samen naar huis, niet met Amira
Misschien dezelfde plastische chirurgHet zijn dan misschien geen zussen, maar er is duidelijk een sterke bloedverwantschap. Ze lijken namelijk inderdaad heel sterk op elkaar.
Ik heb Amira al zeker goed bekeken, zelfs meer als bekeken ...en al verschillende keren..Bekijk ze dan maar eens goed
Wat zijn zogenaamde zussen. Dat zijn toch simpele bla-bla-bla-bl-bla-verhaaltjes.Ik ken meer (zogenaamde) zussen.
Bij mijn bezoek (wat heeft ze flinke lekkere tieten) vertelde ze, dat ze GEEN zussen zijn. Ook geen (half)nichtjes.Ik zeg maar wat ze tegen mij vertelde. En als je goed kijkt ben ik zeker dat het zussen zijn
ja vind ik ook laten we een ander onderwerp aansnijden....Ik denk dat we nou wel klaar zijn met dat zussen-gedoe....
Denk eerder jouw broerja vind ik ook laten we een ander onderwerp aansnijden....
Heeft er iemand ook het gevoel dat de trans in de bar ernaast misschien haar broer is ?
Nog wat oefenen mijne beste vriend.Deze week bezocht. De looks kon ik zeker smaken, super lekker lichaam en mooie ogen en lach, vriendelijk ook wel, maar de service was weliswaar correct maar zeker niet van die aard dat ik zou terugkeren. Na pijpen en amazone kwam tijdens doggy de vraag "you think you can finish in 5 minutes" en dat is toch wel een afknapper qua klantenbinding :-(
Ja, maar spijtig genoeg ni mijn "eieren"in verlof, eitjes beschilderen ....
Doc
Amira is toch niet, of slechts voor een paar dagen op verlof geweest. Ze is vanmiddag namelijk weer gewoon aanwezig.in verlof, eitjes beschilderen ....
Doc
bij mij ontvangt ze niet meer voor 50 blijkbaarIk ben er vandaag geweest, omdat de dame die ik daar bezoek al weg was.
Ze zat een beetje ongeïnteresseerd op haar telefoon achter het raam, maar toen ik vertraagde voor haar raam kon er wel een kleine glimlach af. Iemand anders werd verder wandelen gestuurd, ik zocht hier ff 35/2 dagshift op en zag toch wat positieve punten. Mijn kans maar gewaagd. Normaal geef ik 100 uit aan m'n vaste madam, maar ik dacht voor 50 kan er niet veel misgaan.
Eens boven na wat grapjes op de trap leek ze heel relaxed. Ik vroeg haar of ze haar botjes ook kon uitdoen, omdat dat m'n ding zo niet is zei ze, waarom koop je je eigen niet wat extra tijd? Dan kunnen we alles relaxed doen. Ik twijfelde eerst, maar ze zei het op zo'n kalme manier, en ze zou ook verder niet aangedrongen hebben denk ik als ik het aanbod afsloeg. Maar ik ben er toch op ingegaan. Dat vond ze leuk.
Ik mocht me uitgebreid wassen (kwam net van een vliegtuig of twee), en zij deed dat ook. Wat volgde was een heel aangename sessie waarbij ze heel attent probeerde uit te zoeken naar wat ik graag heb, en ze deed dat dan ook heel goed. Lang gespeeld vooraf, lekker gepijpt, ze is met haar lekkere poes op m'n gezicht komen zitten en genoot wel van wat geile minimalistische dominantie. Ik vond het heel geil en het maakte me heel opgewonden. Daarna mocht ik haar nemen hoe ik wou maar ik moest haar wel even doggy nemen, want ze wou voelen hoe dat was met mij, en ik mocht nog niet klaarkomen. Dat heeft ze een paar keer herhaald, nog niet klaarkomen, ik wil nog spelen, waardoor er helemaal geen tijdsdruk was, al had ik eigenlijk al 3 keer kunnen klaarkomen (al 5 dagen m'n beste vriend geen hand gegeven of vriendinnetjes over de vloer gekregen).
Daarna was het dan toch niet meer te houden, en ik mocht kiezen hoe ik het zou afmaken. Plat op d'r buik, wat poppers in de neus en ik kon geweldig komen probone style.
Ik vind het een heel geile meid, en belangrijk, veel respect naar de klant toe en heel vriendelijk. Ook een leuk praatje achteraf, waar ze zei niet iedereen te kunnen behagen. Da's normaal zei ik, maar bij mij heeft ze dat wel gedaan.
A+ Voor mij, goede ervaring, en ik denk dat ik wel weer eens bij haar naar binnen ga. Ze kent m'n kinks nu al een beetje, en ze beloofde daar volgende keer automatisch op in te gaan.
Het ga je goed, Amira!