- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2503245-anal%c3%ada
- Totale kosten (in euro)
- 80
Vandaag op basis van de foto's naar Analia geweest (toen ik ging heette 'ze' nog Amelia). Geen reviews, dus ik was al achterdochtig. Ik ga normaal twee uur, maar had het geld voor een half uur in de andere zak gedaan. Bij binnenkomst een heel andere dame dan op de foto's (stuk ouder). Ze had wel een vrolijke uitstraling, dus aangegeven dat ik een half uurtje wilde blijven (ik was er toch en was geil).
Behoorlijk stevige dame met een dikke buik en hangborsten. Ze deed wel haar best. De 1e keer gaat bij mij vaak snel (vandaar normaal lange dates), maar ik had ook geen behoefte om te blijven, dus na 15 minuten stond ik weer buiten (werd niks gevraagd over douchen en ik wilde snel weer weg).
Vieze bedoeling binnen en terwijl ik me aankleedde stond zij te praten met andere meiden.
Grote afrader/oplichterij dus.
Behoorlijk stevige dame met een dikke buik en hangborsten. Ze deed wel haar best. De 1e keer gaat bij mij vaak snel (vandaar normaal lange dates), maar ik had ook geen behoefte om te blijven, dus na 15 minuten stond ik weer buiten (werd niks gevraagd over douchen en ik wilde snel weer weg).
Vieze bedoeling binnen en terwijl ik me aankleedde stond zij te praten met andere meiden.
Grote afrader/oplichterij dus.