Recensie Ami, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
47
15/08/21
140
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4630774-ami
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ami's foto's trokken me aan. Ongetwijfeld ben ik niet de enige, want ze is loeidruk.
Gegokt dat ze echt zouden zijn en hopend op een bijbehorend knap gezichtje, daarom een blind date geboekt.

En hoewel ik dit huis vanwege de achterbakse marketing waar ze zich mee inlaten, liever geen online complimenten geef, kan ik niet anders zeggen dan dat ze dit keer een prachtige Aziatische parel hebben opgedoken.

Klassieke oriëntaalse schoonheid qua gezicht, het beste van twee culturen.
Eerste indruk; superknap, heel beschaafd, klein beetje bedeesd zelfs.
Eenmaal het jurkje uit, bevestiging dat de foto's kloppen. Ami kan zo op de cover van willekeurig welk mannenblad.

Mooie sessie meegemaakt, uit waardering geen details. Van bedeesdheid is na aanvang geen sprake meer en voor de liefhebbers van de kenmerkende JAV-geluidjes, deze krijg je er gratis bij.

Side notes: Of de borsten als geadverteerd 100% naturel zijn durf ik niet te zeggen. Leken mij iets verstevigd maar voelden perfect. Ze draait wel een soort programma/neemt een rol aan. Maar ze is hierin extreem servicegericht en inschikkelijk, ik kan me indenken dat als je uitspreekt dat je bijvoorbeeld GFE zoekt ze hier ook perfect op inspeelt.

Een uitstekende eerste kennismaking, mooi mens en daarom toch deze review.
 
Laatst bewerkt:
ik had haar ook gezien.. dus geen twijfel meer na jouw recensie. Heb je haar nog oraal kunnen verwennen? Begonnen toen de JAV geluidjes? :ROFLMAO:
 
Ami's foto's trokken me aan. Ongetwijfeld ben ik niet de enige, want ze is loeidruk.
Gegokt dat ze echt zouden zijn en hopend op een bijbehorend knap gezichtje, daarom een blind date geboekt.

En hoewel ik dit huis vanwege de achterbakse marketing waar ze zich mee inlaten, liever geen online complimenten geef, kan ik niet anders zeggen dan dat ze dit keer een prachtige Aziatische parel hebben opgedoken.

Klassieke oriëntaalse schoonheid qua gezicht, het beste van twee culturen.
Eerste indruk; superknap, heel beschaafd, klein beetje bedeesd zelfs.
Eenmaal het jurkje uit, bevestiging dat de foto's kloppen. Ami kan zo op de cover van willekeurig welk mannenblad.

Mooie sessie meegemaakt, uit waardering geen details. Van bedeesdheid is na aanvang geen sprake meer en voor de liefhebbers van de kenmerkende JAV-geluidjes, deze krijg je er gratis bij.

Side notes: Of de borsten als geadverteerd 100% naturel zijn durf ik niet te zeggen. Leken mij iets verstevigd maar voelden perfect. Ze draait wel een soort programma/neemt een rol aan. Maar ze is hierin extreem servicegericht en inschikkelijk, ik kan me indenken dat als je uitspreekt dat je bijvoorbeeld GFE zoekt ze hier ook perfect op inspeelt.

Een uitstekende eerste kennismaking, mooi mens en daarom toch deze review.
Het was voor mij helaas niet zo'n positieve ervaring. Uurtje geboekt bij haar omdat haar afkomst en haar foto's mij erg aanspraken. Ik mocht van de gastvrouw alvast in de kamer op haar gaan wachten.Toen ze de deur opende dacht ik meteen 'die is echt klein' want als de deurkruk zowat op ooghoogte zit terwijl je hakken aanhebt dan val je echt onder de noemer 'petite'. Ze gaf mij gelijk op een vriendelijke en gereserveerde manier met een volledig gestrekte arm een hand. Een kus of knuffel zat er niet in en alsof corona😷 weer in het land was hield ze mij zoveel mogelijk op gepaste afstand. Ze spreekt goed engels en vertelde mij dat ze heel erg moe 🥱was, ze had die nacht maar een uurtje geslapen en was die dag volledig volgeboekt waardoor ze er met haar hoofd niet meer helemaal bij was en er volgens mij ook niet zoveel zin meer aan had. Ze bood aan om eerst met een massage te beginnen, ze zei alleen te masseren zonder massageolie. Het resulteerde in iets wat geen massage genoemd mag worden, het was een beetje drukken en knijpen, lukraak zonder enige opbouw of gevoel. Dit terwijl massage haar specialiteit is. Toen ik eenmaal op mijn rug mocht gaan liggen begon ze meteen met aftrekken en met haar Jav-geluidjes. Vreemd genoeg vind ik dat gekreun altijd erg nep en lachwekkend maar dit begon mij toch echt wel op te winden. In combinatie met haar knappe gezicht haar fantastische mooie lange zwarte haren en haar perfecte borsten was ik zowat niet meer te houden. Ze begon mij echt hard en snel af te trekken dit terwijl ik haar borsten vasthield en zij mij indringend aankeek waardoor ik vrijwel meteen klaarkwam. Ik dacht meteen 'dat heeft ze slim gedaan'. Ze ging gelijk van het bed af en ging haar mond met mondwater spoelen. Ik kon zelf op zoek naar wat tissues om de zojuist verschoten sperma van mij af te halen. Terwijl ik dat deed dacht ik nog; waarom spoelt ze nu haar mond terwijl ze met haar hoofd niet dichtbij die van mij is geweest; haar lippen hebben mij niet geraakt, dus vreemd. Ze bood mij aan de resterende tijd nog wat te masseren. Helaas was dat natuurlijk net zo belabbert als ze daarvoor had gedaan. Ik vroeg haar waar ze dat had geleerd. Ze zei masseren nooit geleerd te hebben, ze heeft het zichzelf aangeleerd en doet dat op gevoel. Dat verklaard dus een hoop. Conclusie: voor mij nooit meer. Erg erg jammer want ze is echt knap, ze heeft een geweldig mooi petite lijfje met in verhouding grote en mooi gevormde stevige (echte) borsten. Ze is geweldig materiaal om op te kunnen masturberen (100% klaarkom garantie😜) maar daar kom ik niet voor. Ik hoop voor alle andere klanten die ze heeft gehad, en dat zijn er al een hoop denk ik, dat ze een betere ervaring dan ik hebben gehad. Dit was de eerste keer in al die jaren dat ik bij HOD kom dat ik geen fooi heb gegeven.😔
 
Laatst bewerkt:
Toen ik eenmaal op mijn rug mocht gaan liggen begon ze meteen met aftrekken en met haar Jav-geluidjes.
Zij begon te kreunen terwijl zij jou aan het aftrekken was? :rolleyes: Beetje apart. Nep kreunen vind ik toch jammer. Jammer van je matige ervaring. Aziatisch vind ik zelf wel heel aantrekkelijk. Klinkt een beetje weinig professioneel van haar om haar vermoeidheid zo te laten blijken. Misschien iets minder werken? Waren haar borsten echt?
 
De bovenstaande reacties zijn een goede samenvatting dus ik ben te lui om er nog een review boven op te doen.

Even mijn ervaringen samengevat:

Hele mooie kleine aziatische vrouw (Thais denk ik, niet Chinees/Koreaans en ZEKER niet Japans). Zeer strak lichaam met best wel grote borsten. Borsten zijn nep, maar de implants zijn niet groot dus je voelt ze alleen als je ze stevig aanpakt. Pijpen was OK en neuken was goed, maar ze kreunt er wel op los en hield haar ogen dicht, en vind het zeker niet erg als je wat eerder klaarkomt (domper).

Wat jammer is dat de date wat nep aanvoelt, met de intensieve nep geluidjes van plezier en de afstandelijkheid die ze hanteert.

Als je twijfelt dan zou ik toch langs gaan, ze liet doorschemeren dat ze dit niet lang meer blijft doen en misschien zelf nog stopt binnenkort.
 
Zondagavond zag ik dat Ami maandag en donderdag aanwezig zou zijn deze week. Ik had maandagmiddag vrij genomen en rond 12 uur belde ik HOD dat ik met Ami wilde afspreken. Vervolgens kreeg ik te horen dat ze niet (meer) aanwezig zal zijn en even later zag ik dat ze ook al van de site is gehaald. Dat is niet zo fijn! Ik had grote plannen met haar..
 
Ik had vanmiddag om 14:30 een afspraak staan met Nina, maar toen ik aankwam werd mij verteld dat ze "net naar huis was" en dat ik eventueel een andere dame uit mocht zoeken.

Ze hadden de advertentie van Ami op kinky hergebruikt voor Nina (zelfde ID en intro) en de foto's lijken verdacht veel op ellaar.
Dit alles doet mij vermoeden dat Nina helemaal niet bestaat en bedoeld is om klanten mee te lokken.

Dit was mijn eerste ervaring met HoD. Mij zullen ze niet terug zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan