Emily is gewoon veel te goed. Mochten alle dames zo zijn, had je dit probleem niet. Maar qua prijs/kwaliteit, is ze gewoon ver boven de standaard.Vervelend is dat je buiten moet staan wachten. Gisteren nog gelukt voor een uurtje maar ook na 20 min wachten wat nog meevalt. Marktverstoring? Is wel iets van. Het is alsof je in een fastfood gaat voor uitgebreid diner. Tegelijk weten we allemaal hoe het bij de meesten er aan toegaat als je gaat voor 10-15 minuten: ondermaatse service. OK, niet bij Emily maar dan heb je zoiets van : dit wil ik wel voor een uur ook.
Dus ja....
Vervelend is dat je buiten moet staan wachten. Gisteren nog gelukt voor een uurtje maar ook na 20 min wachten wat nog meevalt. Marktverstoring? Is wel iets van. Het is alsof je in een fastfood gaat voor uitgebreid diner. Tegelijk weten we allemaal hoe het bij de meesten er aan toegaat als je gaat voor 10-15 minuten: ondermaatse service. OK, niet bij Emily maar dan heb je zoiets van : dit wil ik wel voor een uur ook.
Meestal bij haar zelfs langer dan een uur moeten wachten. Zelfs eens 2 uur en langer geweten. Ongelooflijk bij haar! Dus ja al haar klanten verstoren dan de markt. Haar clienteel bestaat voornamelijk uit 50 60 plus. Die hebben vaak meer tijd en geld dus nja
Dat is haar enige maar supergrote nadeel, zelfs bij een afspraak, moet je vaak nog (u)ur(en) staan wachten als je pech hebt. Ze kijkt er niet naar.
Dus ja dat is vervelend. Niet iedereen gaat dit ervoor over hebben. Maar ja de buts met de buil zeker. ze is nu sowieso een maand in vakantie.
Ik ga hiervoor geen ster afnemen, alles draait om omzet te maken. En dit doet ze met brio. Democratische prijzen en goede service. Ami was nog net iets beter en iets meer mijn type. Maar ze is helaas gestopt
Laatst bewerkt: