En en passant versterkt meneer de ambtenaar nog weer even het stigma van de prostitutie: want het zit vol criminaliteit en daar gaat veel geld mee om. Terwijl de echte crimineel een overheidsdienaar is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus ik ben een crimineel omdat ik voor de overheid werk? Overdrijf je nu niet een beetje, beste katerTerwijl de echte crimineel een overheidsdienaar is.
De vraag stellen is de vraag beantwoorden, meen ik hier te begrijpen.In hoeverre dat exemplarisch is voor alle overheidsdienaren? Goede vraag.
Dan zou ik toch korting vragen als ik zo'n goede klant was, dan had hij bijna 11500 uur met zijn kleine wortel in een dame gehangen.. ofwel 4 jaar lang 8 uur per dag.
Nou ja je leest het niet elke week dus alle overheidsdienaren zullen het niet doenIn dit specifieke geval is de crimineel een overheidsdienaar. In hoeverre dat exemplarisch is voor alle overheidsdienaren? Goede vraag.
Is iemand die voor een criminele organisatie werkt niet per definitie een crimineel? ?In hoeverre dat exemplarisch is voor alle overheidsdienaren? Goede vraag.
De overheid is de wetgever dus per definitie niet crimineel , ik ben misschien wel de laatste die het moet hebben over on topic blijven maar ik zie nu al aankomen dat het topic over de coronapas ellende hier voortgezet gaat wordenIs iemand die voor een criminele organisatie werkt niet per definitie een crimineel? ?
Terwijl de echte crimineel een overheidsdienaar is.
Een bekende uitspraak is: "het verschil tussen een roversbende en de overheid is de wet"Dus ik ben een crimineel omdat ik voor de overheid werk? Overdrijf je nu niet een beetje, beste kater
https://emojipedia.org/upside-down-face/: 'Commonly used to convey irony, sarcasm, joking, or a sense of goofiness or silliness.'De overheid is de wetgever dus per definitie niet crimineel , ik ben misschien wel de laatste die het moet hebben over on topic blijven maar ik zie nu al aankomen dat het topic over de coronapas ellende hier voortgezet gaat worden
Alsjeblieft niet doen zou ik zeggen alles wat er over te schrijven is is daar al honderd keer voorbij gekomen en wie er nog wat aan toe te voegen heeft of het nog een keer wil beleven kan daar zijn hart ophalen genade alsjeblieft
Wil je nu echt dat ik op deze scheve vergelijking reageer? Van een roversbende krijg je niks terug. En een roversbende wordt niet verkozen. Nu kan je vanalles zeggen over hoe het bij de overheid allemaal veel beter kan, maar ze een roversbende noemen is te gemakkelijk.Een bekende uitspraak is: "het verschil tussen een roversbende en de overheid is de wet"
Wie zou er als persoon of bedrijf mee wegkomen als je iets afpakt van iemand en daarnaast ook nog eens geld eist als bijkomende straf?
in theorie kun je een ambtenaar volgens mij niet vervolgen omdat hij zijn werk doet, en het instituut Belastingdienst op zichzelf kun je ook niet veel mee. Alleen als een ambtenaar geld jat voor zijn eigen belang en gesnapt wordt is hij wel het haasje.Die stelling is ooit door iemand geponeerd, maar in sommige gevallen zeer herkenbaar, hoe scheef je 'm ook mag vinden.
Daarbij: de overheid leest ons de les, maar vergeet als leider het goede voorbeeld te geven.
Recent werd geopenbaard dat de belastingdienst een methode hanteerde die strafbaar is, over een periode van meerdere jaren. Ik ben zeer benieuwd of iemand daarvoor veroordeeld gaat worden.
Geen diefstal, maar wel een misdaad.
Alleen is hij ook z'n baan kwijt, heeft hij straks een strafblad, en heeft de officier van justitie een ontnemingsvordering aangekondigd: het wederrechtelijk verkregen voordeel zal hij aan de staat moeten terugbetalen, met mogelijk persoonlijk faillissement of schuldsanering in het vooruitzicht. Dan mag hij die 2,3 miljoen wel goed verstopt hebben, wil hij daar nog plezier van hebben.Nou sluit mij ook maar 4 maanden op voor 2,3 miljoen netto Dit zijn natuurlijk geen afschrikwekkende straffen.
Slordig:
Verdachte heeft zich niet eerder schuldig heeft gemaakt aan het plegen van een strafbaar feit.
Scherp! ?Slordig: