- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.salontemptation.nl/dames/amber/
- Totale kosten (in euro)
- 145
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met Amber, een nieuw meisje bij Temptation. Maar niet nieuw op dit vakgebied. Ze vertelde me dat ze al 3 jaar erotisch masseert. Ze denkt dat ze hier wel een langere tijd blijft omdat het in deze salon in principe niet is toegestaan dat meisjes meer diensten aanbieden, zoals intiem.
Ze wil dat ook absoluut niet en werd moe van het vragen daarom in de andere salons waar ze werkte.
Maar erotisch en verleidelijk masseren doet ze als de beste. Ze heeft een heerlijk lichaam en een mooi, lief gezichtje waar je wel naar moet blijven kijken.
ik had geboekt voor BTB maar op de kamer en in overleg met haar een upgrade gedaan naar Tantra ( + €15). Geen spijt van gehad, het uurtje is voorbij gevlogen. Na afloop wilde ze ook samen douchen waarbij ze de massage onder de douchestraal voortzette.
Bij haar ga ik ook terugkomen.
Ze wil dat ook absoluut niet en werd moe van het vragen daarom in de andere salons waar ze werkte.
Maar erotisch en verleidelijk masseren doet ze als de beste. Ze heeft een heerlijk lichaam en een mooi, lief gezichtje waar je wel naar moet blijven kijken.
ik had geboekt voor BTB maar op de kamer en in overleg met haar een upgrade gedaan naar Tantra ( + €15). Geen spijt van gehad, het uurtje is voorbij gevlogen. Na afloop wilde ze ook samen douchen waarbij ze de massage onder de douchestraal voortzette.
Bij haar ga ik ook terugkomen.