Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDruk op het knopje "meer opties" naast plaats reactieIk weet niet of een recensie serieus wordt genomen aangezien ik nieuw lid ben hier (wel voormalig hookers lid) maar dan heb ik mijn ervaring in ieder geval gedeeld.
Gisteren ben ik bij Amber geweest. Ik zag haar advertentie al langer maar ik was gebonden dus ik kon niet gaan. Toen ze de deur open deed en voor me stond kreeg ik er geen fatsoenlijk woord meer uit. De date was een beetje onwerkelijk en ik ben hooked. Wat een engel. Zulke seks heb ik nog nooit gehad. Het is niet slim maar morgen heb ik weer een date staan met haar.
Hey schat wat jammer om te lezen dat je het niet helemaal naar je zin had, alsnog een fijn weekend xxxDe service is erg goed, maar ik vond het allemaal een beetje te overdreven en gemaakt. Het tongzoenen was te wild voor mij en ze acteerde voor mijn gevoel volop hoe geil ze wel niet was. Dat is voor mij echt een afknapper.
Verder vond ik haar nou ook weer niet zo knap als sommige hiervoor geschreven hebben, maar wellicht stel ik te hoge eisen. Wel een mooi lichaam overigens.
Het appartement was op zich netjes en ruim, maar het bed en de ruimte zelf waren wel erg beperkt qua mogelijkheden.
Al met al een enthousiaste dame met goede service, maar voor mij helaas geen volgende keer.
Hey schat ik heb je een privé bericht gestuurd xx AmberWaar is ze nu exact?
Pfffff! Ongeveer. Of bel haar even moeimaker!Waar is ze nu exact?